TVP1 i TVN liderami w zeszłym tygodniu. „Rolnik szuka żony” i „M jak miłość” hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły reality-show „Rolnik szuka żony”, serial „M jak miłość ” oraz dziennik TVN „Fakty”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a w 16-49 - TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
TVP1 i TVN liderami w zeszłym tygodniu. „Rolnik szuka żony” i „M jak miłość” hitami
„Rolnik szuka żony 8”; fot. TVP

W minionym tygodniu - od 18 do 24 października - najwięcej widzów zgromadził kolejny premierowy odcinek reality-show „Rolnik szuka żony”. Miał średnio 3,56 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 26,07 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugi był serial „M jak miłość”. Wtorkowy odcinek produkcji w TVP2 śledziło 3,41 mln osób (24,89 proc. udziału).

„Fakty” na czele dzienników

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 24 października na antenie stacji obejrzało 2,65 mln widzów (19,28 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,28 mln widzów (emisja 22 października; 4. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 7 pozycji uplasował się „Teleexpress” Jedynki z 2,11 mln oglądających (wtorkowe wydanie), a 13. były „Wydarzenia” Polsatu (1,85 mln; niedziela).

grafika

„Rolnik szuka żony” najchętniej oglądany również w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był reality-show „Rolnik szuka żony”, który w TVP2 miał 1,27 mln osób, co dało stacji 24,16 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął „M jak miłość” (1,07 mln widzów w TVP1; 22,46 proc. udziału), a podium uzupełniają „Fakty” (944 tys. osób w TVP2; 22,46 proc.).

grafika

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

grafika

TVP1 pierwsza w 4+

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zmniejszył się o 1,17 pkt. proc. do 8,69 proc.

Drugi był Polsat, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 8,13 proc. (spadek o 0,04 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVN. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,03 proc. (do góry o 0,01 pkt. proc.). Czwarta była TVP2, której udział wyniósł 7,78 proc. (+ 0,41 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 33,42 proc. do 32,63 proc.

TVN24 na czele stacji newsowych

Piąty był TVN24, którego udział wzrósł o 0,57 pkt. proc. do 5,32 proc. Szóstą lokatę zajęło TVP Info (stacja miała 4,58 proc. udziału; + 0,16 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych 13. miejsce zajął Polsat News (1,53 proc.; do góry o 0,09 pkt. proc.).

grafika

TVN pierwszy w 16-49

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem był TVN. Udział stacji zwiększył się o 0,15 pkt. proc. do 10,61 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 8,11 proc. (- 0,05 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVP2 (+ 0,30 pkt. proc. do 5,85 proc.), która awansowała z czwartej lokaty. Z piątego na czwarte miejsce awansowała Siódemka (+ 0,24 pkt. proc. do 5,02 proc.). Z kolei z czwartej na szóstą lokatę spadła TVP1 (- 1,27 pkt. proc. do 5 proc.).

grafika

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy też był TVN (9,40 proc.; do góry o 0,18 pkt. proc.).

grafika
MK
Autor artykułu:
MK
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji