Value Media we współpracy z Salestube (Group One), wygrał przetarg na obsługę mediową marki Komfort. Zakres współpracy obejmuje strategię, planowanie i zakup mediów w kanałach online, a także analitykę.
- Praca z liderem rynkowym i technologicznym z blisko 30-letnim doświadczeniem, to wyzwanie, które podejmujemy z dużą satysfakcją. Jesteśmy pewni, że dzięki ogromnemu zapleczu specjalistów i najlepszym kompetencjom w obszarze e-commerce, jesteśmy dobrze przygotowani do wspierania rozwoju tak wyjątkowej, polskiej i szybko rozwijającej się marki jaką jest Komfort - mówi Kamil Wiszowaty, CEO w Group One Media.
- Głównym kryterium wyboru partnera biznesowego była ekspertyza i doświadczenie w obszarze obsługi podmiotów, które mają wiodącą pozycję na rynku handlu detalicznego w sprzedaży online. Zwracaliśmy szczególną uwagę na kompetencje w obsłudzekanałów performance marketingowych. Value Media wyróżnia się pod tym względem, dlatego zdecydowaliśmy na podjęcie strategicznej współpracy - dodaje Michał Chyczewski, wiceprezes Komfortu.

Współpraca marek ruszy od listopada. Umowa została podpisana na trzy lata. Firmy nie podają liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu.











