Agnieszka Chylińska reklamuje sklepy Komfort

Piosenkarka Agnieszka Chylińska została ambasadorką nowej kampanii reklamowej sklepów z wyposażeniem domu Komfort. Marka prezentuje nową platformę komunikacyjną #ChceKomfortu. Działania przygotowały Grandes Kochonos i Studio Moon.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Agnieszka Chylińska reklamuje sklepy Komfort

Celem kampanii #ChceKomfortu jest pokazanie Komfortu jako firmy, która dostarcza kompleksową ofertę produktów i usług w procesie urządzania i dekoracji wnętrz, zapewniając klientowi profesjonalną opiekę, doradztwo, projektowanie i montaż.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/agnieszka-chylinska-reklama-play-abonament-za-darmo-promocja-play-now-tv ##

Agnieszka Chylińska reklamuje sklepy Komfort

Głównym motywem kampanii jest manifest Agnieszki Chylińskiej, która z właściwą sobie energią wylicza uciążliwości remontu, przeciwstawiając tę wizję jakości doświadczeń oferowanych przez Komfort.

- Pomysł kreatywny na kampanię i zaproszenie do współpracy Agnieszki Chylińskiej zrodził się w głowach zespołu Komfort i prac agencji. Opiera się on na potrzebie zmiany która dotyczy każdego z nas a z drugiej strony czujemy się zagubieni i nie wiemy, co chcemy zrobić, jak i kto ma w tym doradzać. Koncentrujemy się na tym, aby przemiana była przyjemna i prosta. Nazywamy to "komfortowaniem". Nasze wartości i misja mają wiele wspólnego z tym jak Agnieszka myśli o życiu. Cenimy Agnieszkę za jej twórczość artystyczną i za to, kim jest, za jej piękne i bezkompromisowe wnętrze. Okazuje się, że wspólnie możemy pisać i opowiadać historię Komfort -  podkreśla Wojciech Kiestrzyń, prezes zarządu Komfort.

Swoimi działaniami kampania obejmuje obszary ATL i BTL.

Zmiany w marce Komfort

Przez nową kampanię Komfort chce podkreślić zmiany, jakie firma przeszła w zakresie oferty i obsługi klienta.

- Nowy format sklepów oferuje pozytywne zakupowe doświadczenia nie tylko ze względu na proces asystowanej sprzedaży, ale również ze względu na jakość ekspozycji oraz poziom inspiracji. To już nie tylko solidne podłogi i drzwi, ale pełna oferta produktów do wykańczania wnętrz. Komfort w kampanii prezentuje ofertę urządzania różnych pomieszczeń: łazienki, kuchni, sypialni, salonu oraz takich elementów jak podłogi, drzwi, dywany, oświetlenie i dodatki dekoracyjne. Komfort oferuje jednocześnie najwyższy na rynku poziom doświadczeń omnikanałowych, wynikający z procesu obsługi za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta oraz sklepu internetowego - opisuje Michał Chyczewski, dyrektor ds. rozwoju, wiceprezes zarządu.

Dopełnieniem zmian jest uruchomienie nowej strony internetowej, systemu CRM oraz programu Klub Komfort ze specjalnymi ofertami dla klubowiczów.

Zdjęcia do kampanii były realizowane w nowym sklepach Komfort w Warszawie (Malborska49) i Swadzimiu (ul. Św. Antoniego5).

Za kreację jest odpowiada agencja Grandes Kochonos, za realizację spotu Studio Moon. Realizacją spotu zajął się Tadeusz Śliwa, a nad wszystkim czuwał dom produkcyjny Moon Films.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu