Archiwum z dnia 2021.11.03
- 10:01 W tym kraju 70 procent mieszkańców potrzebuje pomocy. UNICEF Polska apeluje
- 11:01 Siła leży w muzyce - najnowsze badanie ibis
- 13:33 Zmiana w ofercie handlowej RMF Digital
- 13:57 Sposoby na jesienny relaks
- 14:13 Rekrutacja nie musi być stresująca. Jak łowić talenty w sektorze IT?
- 15:02 Geberit ze znakiem towarowym swissstandards.pl
- 15:17 Sofarsolar rozpoczyna współpracę z N42 concept agency
- 16:02 Maciej Klenkiewicz dyrektorem zarządzającym Nissana
- 17:26 Mentos angażuje się we wsparcie esportu
- 17:54 WJEM dołącza do grona klientów Biura Podróży Reklamy
- 18:44 Rekord FM liderem słuchalności w Radomiu w II i III kwartale, duży wzrost Radia ZET
- 20:00 Startuje loteria gamingowa Warki
- 20:00 Grupa CCC z 226 mln zł zysku EBITDA, już 45 proc. sprzedaży w internecie
- 20:57 Aleksandra Gieracka i Piotr Barejka we „Wprost”
- 21:00 „Pawełek - bohater domu” w reklamie Resideo
- 21:01 Michał Gołębiewski menadżerem ds. komunikacji w 7R
- 21:11 Ancymony realizują kampanię „Zapanuj nad pogodą z Dębicą"
- 21:20 Tobiasz Piątkowski w dziale marketingu Movie Games
- 21:20 Ponad 40 państw uzgodniło przyspieszenie rozwoju czystych technologii
- 21:20 Herbapol Polana z pierwszą w historii kampanią reklamową (wideo)
- 21:25 Agnieszka Patejczyk dyrektorką sprzedaży w Dax Cosmetics
- 21:29 Ilona Grzywińska-Lartigue w zespole Netfliksa
- 21:30 NBCUniversal udostępni dźwięki z "The Office" i "Shreka" użytkownikom Snapchata
- 21:35 Klub korespondentów krytykuje brak przejrzystości i dostępu do wydarzeń olimpijskich w Pekinie
- 21:38 Yahoo ostatecznie wycofał się z Chin z powodu trudnego „środowiska prawnego”
- 21:39 Urządzenia Apple wykryją wypadki samochodowe
- 21:39 Apple poświęca produkcję iPadów. Priorytetem firmy jest iPhone 13
- 21:39 Pfizer prognozuje 36 mld dolarów zysku ze sprzedaży szczepionki przeciwko Covid-19 w 2021 r.
- 21:40 Allegro w promocji obniża cenę rocznego pakietu Smart! do 39 zł
- 21:41 Sprzedaż laptopów spada w trzecim kwartale roku
- 21:41 Rusza Pinterest TV. Transmisje live z możliwością zakupów
- 21:42 Poczta Polska pracuje nad aplikacją mobilną i panelem do zarządzania przesyłkami
- 21:42 Carrefour już rozpoczął przedświąteczne działania reklamowe
- 21:42 Turecki koszykarz zagrał mecz w butach Nike podpisanych „wykonane rękoma niewolników”
- 21:43 52 proc. specjalistów chce po pandemii częściowej pracy zdalnej
- 21:44 LG zaoferuje klientom Apple TV+ bezpłatny trzymiesięczny okres próbny
- 21:44 Zoom wprowadza reklamy dla użytkowników korzystających z darmowej wersji aplikacji
- 21:45 RTB House kupuje NapoleonCat, prezesem dalej Grzegorz Berezowski
- 21:45 Michał Taranta digital directorem w Mediabrands
- 21:45 Bohaterka "Króla Tygrysów" Carole Baskin pozywa Netflix
- 21:45 29-latka straciła 130 tys. zł - uwierzyła fałszywym pracownikom banku
- 21:46 Daniel Rogiński general managerem Zalando
- 21:46 Zmarł Pat Martino - legendarny gitarzysta jazzowy
- 21:47 Facebook wybrał Spark Foundry na globalną agencję mediową
- 21:47 Platforma streamingowa Polonico.TV dostępna bezpłatnie
- 21:48 TVP1 i TVN liderami w zeszłym tygodniu. „M jak miłość” i „Rolnik szuka żony” hitami
- 21:48 Kryptowaluta dla fanów "Squid Game" okazała się oszustwem. Jej twórcy zniknęli z wielkimi pieniędzmi
- 21:48 Rozgłośnia MDR i Polskie Radio Wrocław rozpoczynają współpracę
- 21:49 ASZdziennik: Łukasz Jadaś redaktorem naczelnym, w zespole Zosia Sokołowicz i Paweł Mączewski
- 21:49 Prezes Towarzystwa Dziennikarskiego apeluje do policji o przestrzeganie przepisów i standardów gwarantujących wolność mediów
- 21:49 Zmiana polityki prywatności Apple spowodowała niemal 10 mld dolarów strat dla największych platform społecznościowych
- 21:50 Od pomysłu przez odwagę do milionów
- 21:50 Maspex przejmuje właściciela marek Żubrówka, Soplica, Absolwent i Bols
- 21:51 „Tygodnik Powszechny” zebrał 35 tys. zł na serwis o Afganistanie
- 21:51 Wpływy Radia VOX FM 10 proc. w dół, 1,5 mln zł na dywidendę
- 21:52 Biuro prasowe NBP o antywyróżnieniu Adama Glapińskiego: nagłe zainteresowanie nic nie znaczącym rankingiem
- 21:53 Group One otwiera agencję Game Changer dla gamingu i e-sportu. Na czele Tomasz Przeździecki
- 21:54 „Totalne remonty Szelągowskiej” straciły 430 tys. widzów, TVN wiceliderem w 16-49
- 21:54 Puchar Świata kobiet w biegach narciarskich w telewizji Metro
- 21:54 Koniec zdjęć do „Tajemnicy zawodowej 2”, premiera wkrótce w Player.pl
- 21:55 5000. wydanie "Poplisty" w RMF FM. Poprowadzi ją trzech prezenterów stacji
- 21:55 805 tys. widzów drugiego sezonu serialu „Szadź” w TVN
- 21:56 537 tys. widzów „Nieobecnych”, TVN liderem rynku
- 21:58 McDonald’s i Mata: poprawa wizerunku, ale sprzedaż stoi
- 21:58 Kanał Sportowy będzie miał platformę streamingową od Redge Technologies
- 21:59 Jest wyrok ws. wokalisty Bayer Full. Przez lata przywłaszczał sobie cudzy utwór
- 22:00 Skargi do KRRiT na materiał ze sceną z planu szwedzkiego serialu w "Wiadomościach"
- 22:19 Koronawirus a praca w mediach. Redakcje wprowadzą nowe obostrzenia?
- 22:35 Janina Jankowska po 40 latach odchodzi z SDP. „Skowroński mnie nie zatrzymywał”
- 22:45 TVP1 i TVN liderami w październiku. Mecz Albania-Polska hitem
- 22:50 Polsat nie chce audytu fuzji danych Nielsena z Gemiusem. "Nadawcy zaakceptowali to badanie"
- 22:55 Wirtualna Polska wycofuje się z rozmów ws. kupna Gremi Media