Herbapol Polana to marka kosmetyków naturalnych i suplementów diety produkowanych przez Herbapol Lublin.
Głównym założeniem kampanii, która właśnie startuje było komunikowanie konceptu dwukierunkowej pielęgnacji tych produktów. Działania reklamowe jednocześnie podkreślają wyjątkowe właściwości czerwonej koniczyny oraz jej roli w pielęgnacji skóry kobiet.
W spocie przedstawiono naturalny, a jednocześnie sensualny, świat marki, która odpowiada na potrzeby świadomych siebie kobiet, dostrzegających i doceniających siłę drzemiącą w naturze.
W ramach kampanii powstały dwie wersje spotu – 15-sekundowy, który będzie emitowany w telewizji oraz 30-sekundowy, przygotowany na potrzeby kampanii w serwisach VoD, takich jak Player.pl, Ipla.pl oraz Youtube. Spoty będą również wykorzystywane w komunikacji w mediach społecznościowych.

Kampania potrwa przez cały listopad. Emisję spotu zaplanowano w najbardziej popularnych stacjach telewizyjnych oraz na platformach VoD i w serwisie Youtube. Reżyserię reklamy powierzono duetowi Frydrych & Zdanowski, a za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Highnoon. Zakup mediów realizował dom mediowy MediaCom.











