Archiwum z dnia 2021.11.26
- 08:49 Kreator Budownictwa Roku 2021- potrójne zwycięstwo Klimas Wkręt-met
- 09:07 .KTW II - bryła, która budzi emocje
- 10:40 Wafle Familijne Gofrowe BLACKcoco - kosmiczny debiut na Black Friday!
- 10:44 Jeżyki zapraszają na… lodową ucztę!
- 10:53 Rekuperacja w domu w okresie zimowym
- 11:12 Wymiana drzwi zewnętrznych z ciepłym montażem
- 11:19 Nutella® – dziel się miłością na Święta!
- 11:26 Black Week w Super-Pharm
- 11:29 Asmodev o krok od debiutu na NewConnect
- 11:44 O kształtowaniu przyszłości hotelarstwa i kulisach pracy w branży – debata Heart of Hospitality
- 11:54 Kup chipsy Lay's o smaku KFC i odbierz darmowego Twistera
- 11:56 Fotowoltaika połączy siły z wiatrakami?
- 12:07 Chris Stephenson dyrektorem ds. globalnego marketingu w PHD
- 12:28 Polscy producenci urządzeń smart home łączą siły. Gerda i Grenton ogłaszają współpracę.
- 12:32 Fotokomórka i brama – zgrany zespół. Jakie rozwiązanie wybrać?
- 13:47 Komunikacja+PR rozszerza współpracę z GfK
- 14:29 Skandynawska kultura pracy odpowiedzią na zmieniające się oczekiwania polskich pracowników
- 14:52 „Koloratorium” pełne naukowych wyzwań i atrakcyjnych nagród! Ruszyła nowa edycja programu społecznego dla szkół z całej Polski
- 15:13 Polki kontra inflacja - Kobiety w większym stopniu niż mężczyźni zauważają rosnącą w Polsce inflację. Niestety, często walczą z nią nieodpowiednimi metodami
- 15:30 Zawiasy Giesse CHIC w ofercie Yawal
- 17:03 Przy IAB Polska działa grupa robocza Digital Out-Of-Home
- 17:18 Agencja OBTK współpracuje z marką alkoholową Kruk
- 18:43 eSky.pl zajmie się kampanią wizerunkową Polski za granicą
- 19:34 Zmarł dziennikarz radiowy Mariusz Nowaczyński
- 21:00 Viaplay z nowym autorskim serialem „The Box”, premiera 28 listopada (zwiastun)
- 21:00 Bryan Adams zakażony koronawirusem
- 21:11 Na stacjach Shell można nadać paczkę DHL
- 21:20 Zarząd Agory odpowiada „Gazecie Wyborczej”: to spór personalny, Kurski i Wójcik chcieli lepszych warunków tylko dla siebie
- 21:20 Decathlon w nowej reklamie pyta "po co Ci te góry?
- 21:25 Paweł Wójcik za Katarzynę Hałat rzecznikiem prasowym Grupy Azoty „Puławy”
- 21:28 "Przemoc to nie tradycja" podkreśla Centrum Praw Kobiet
- 21:28 Biedronka obok Lidla sponsorem WOŚP, wkrótce specjalna oferta w sprzedaży
- 21:34 MBE przejmuje PrestaShop. Będą kompleksowe usługi dla firm w sieci
- 21:36 Google zapłaci w Irlandii 218 mln euro podatków
- 21:37 Polskie Radio nada cykl reportaży o przygranicznym kryzysie migracyjnym
- 21:38 Pierwsze rozwiązania 5G w Polsce działają już w fabrykach
- 21:39 Youtube wprowadza nowe funkcje dla twórców
- 21:40 Wg "maili Dworczyka" Mateusz Morawiecki chciał wezwania ambasadora Niemiec „na dywanik” z powodu artykułu „Faktu”
- 21:40 Pentagon Research pomoże Kanałowi Sportowemu wycenić efektywność dla reklamodawców
- 21:41 Tarczyński sponsorem tytularnym wrocławskiego stadionu. Umowa na 14 mln złotych
- 21:41 53 proc. kupujących w internecie boi się, że wpłaci pieniądze i nie dostanie towaru
- 21:42 Apple ostrzega potencjalne ofiary Pegasusa. Komunikat dostali aktywiści z Ugandy, Salwadoru, Tajlandii i prok. Ewa Wrzosek
- 21:42 Maspex stawia na zrównoważony rozwój w materiałach reklamowych
- 21:43 Właściciel Gremi Media z większymi wpływami i zyskiem
- 21:43 Długi e-handlu przekroczyły 292 mln zł
- 21:43 KNF ostrzega przed oszustami działającymi podczas Black Friday
- 21:44 Autonomiczne taksówki w Pekinie będą płatne. Ponad 5 dolarów za 3 kilometry
- 21:45 Grupa CCC chce mieć w 2025 r. min. 60 proc. wpływów z e-commerce, połowa sprzedaży eobuwia w mobile’u
- 21:46 Marcin Gutowski z Nagrodą Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego
- 21:46 Lewiatan: zakaz reklamy targetowanej zaszkodzi małym i średnim przedsiębiorstwom
- 21:47 x-kom wycofuje film z Jasiem Kapelą i przeprasza. "Decyzja była nieprzemyślana"
- 21:47 Natalia Żmuda w agencji Labcon
- 21:47 Disney wyda w przyszłym roku 33 mld dolarów na swoje produkcje
- 21:48 Iwona Hartwich pozwała Magdalenę Ogórek za nazwanie jej „żywą gotówką”
- 21:48 Michał Holka marketplace managerem w Cube Group
- 21:49 Rafał Brzoska i Marian Owerko przejmują Bakalland
- 21:49 BBC reaktywuje linearny kanał telewizyjny
- 21:50 RMF FM liderem słuchalności w Łodzi. Radio ZET i Eska uzupełniają podium
- 21:51 Pierwsza płyta Radia Nowy Świat już w sprzedaży, dochód dla zdolnych dzieci uchodźców
- 21:51 NCK szuka agencji do kampanii Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0
- 21:51 RMF FM rozpoczyna świąteczny sezon. 29 listopada zacznie grać gwiazdkowe hity
- 21:53 Rafał Mądry po 13 latach pracy odchodzi z „Super Expressu”
- 21:55 Fałszywe certyfikaty szczepienia problemem Polski i innych krajów UE
- 21:56 Premiera filmu "Dom Gucci". "Okraszona wielką modą historia o miłości, która zamienia się w nienawiść"
- 21:57 20 skarg na „Wiadomości” TVP1. Powodem m.in. scena z serialu Netflixa
- 21:58 Dorota Kania chce pozwać autora Onetu za tekst, który jeszcze nie powstał
- 21:58 Izrael nie sprzeda Polsce Pegasusa
- 21:59 „Top model 10” stracił widzów, ale TVN nadal liderem w 16-49
- 21:59 Kurski i Wójcik: Zarząd Agory chwyta się dezinformacji i insynuacji, aby nas obrzucić błotem
- 22:02 Ewart, Sekielski i Bojanowski o kondycji polskich mediów. "Tandeta wypycha wartościowe treści"
- 22:03 Black Friday nigdy nie odejdzie do lamusa. Ale wciąż się zmienia
- 22:33 Dyrektor generalna Ewa Lampart odchodzi z Grupy ZPR Media
- 22:45 Konflikt w Agorze to starcie „budowniczych demokracji” z „bezdusznymi królami Excela”
- 22:50 Play kończy współpracę z Kurdej-Szatan? Cztery agencje walczą w nowym przetargu. "Marka poszukuje i potrzebuje nowego otwarcia"