Na stacjach Shell można nadać paczkę DHL

Stacje paliw Shell, firma kurierska DHL Parcel i operator technologiczny Pointpack rozpoczęły współpracę w zakresie obsługi nadawania i odbierania przesyłek na stacjach paliw Shell w całym kraju. Dzięki niej klienci mogą skorzystać z usług DHL na 356 stacjach Shell, czyli większości stacji tej marki w Polsce.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Shell poszerza ofertę o nadawanie paczek obsługiwanych przez DHL Parcel w ramach sieci DHL POP. Do tej pory stacje Shell umożliwiały jedynie odbiór przesyłki dostarczanej przez firmę kurierską. Paczkę można odebrać i nadać na stacjach, jednak wcześniej musi zostać przygotowana do nadania na paczking.pl.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dhl-roboty-dostawach-z-magazynow-locus-robotics-jak-to-dziala ##

356 stacji Shell obsługuje paczki DHL

Wraz z poszerzeniem zakresu obsługi paczek zmienia się także liczby stacji, które umożliwią odbiór i nadanie paczki. Taką możliwość zapewni aż 356 stacji Shell w całym kraju. W najbliższej przyszłości Shell planuje rozszerzyć współpracę z kolejnymi firmami kurierskimi.

– Cały czas uważnie obserwujemy rynek i odpowiadamy na coraz nowsze potrzeby społeczeństwa. Współpraca z Pointpack pozwoli rozszerzyć grono naszych klientów m.in. o osoby, robiące zakupy i sprzedające towary online, które mają stacje Shell w swoim sąsiedztwie. Bardzo mnie cieszy, że po raz kolejny pokazujemy, że stacje Shell są nie tylko miejscem do tankowania paliwa, ale również wielofunkcyjnymi obiektami usługowymi, w których wypijemy doskonałą kawę z oferty Shell Café, zrobimy zakupy, założymy konto bankowe i nadamy lub odbierzemy przesyłkę – mówi Monika Kielak-Łokietek, dyrektorka działu stacji paliw i rozwoju sieci detalicznej w Shell Polska.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lidl-punkty-obslugi-paczek-dhl ##

– Dzięki tej współpracy klienci będą mogli w pełnym zakresie korzystać z Punktów Obsługi Paczek na stacjach Shell. POP-y spełniają oczekiwanie klientów w zakresie samodzielnej formy nadania bądź odbioru paczki. Poziom satysfakcji konsumentów korzystających z POP-ów jest najwyższy w branży i wynosi ponad 76, mierzony wskaźnikiem NPS. Ponad połowie odbiorców dotarcie to punktu zajmuje mniej niż 5 minut – mówi Maciej Dudek, menedżer sieci partnerskiej DHL Parcel.

Operatorem technologicznym Pointpack

Za integrację usługi i wsparcie technologiczne odpowiada firma Pointpack, która buduje rozwiązania IT, a także umożliwia kooperantom tworzenie dodatkowych usług, zwiększanie zysku oraz pozyskiwanie nowych klientów, umacniając pozycję ich marek na rynku w obszarze infrastruktury pierwszej i ostatniej mili logistyki miejskiej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele