Sieć sklepów Biedronka została po raz pierwszy jednym ze sponsorów głównych 30. Finału WOŚP, który odbędzie się 30 stycznia 2022 roku.
Uroczyste podpisanie umowy odbyło się w jednym z najnowocześniejszych sklepów sieci w warszawskim The Warsaw Hub z udziałem lidera Orkiestry, Jerzego Owsiaka, oraz prezesa Grupy Jeronimo Martins, Pedro Soaresa dos Santosa. Pracownicy sieci staną się wolontariuszami Orkiestry, jej klienci - darczyńcami, a sieć przekaże darowiznę na rzecz WOŚP podczas Finału zaplanowanego na 30 stycznia 2022 roku.
- Witamy w gronie sponsorów kolejnego przyjaciela WOŚP. Cieszymy się bardzo, że popularna sieć sklepów w Polsce chce grać razem z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, megakolorowo wspierając nasze działania. Klienci Biedronki już wkrótce będą mogli kupić specjalne orkiestrowe gadżety oraz wspomóc cel zbiórki - okulistykę dziecięcą - zasilając puszki, które pojawią się w sklepach sieci - powiedział Jurek Owsiak, szef WOŚP.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sukces-wosp-ile-zebrano-to-nie-fasadowa-organizacja-ktora-robi-duzo-szumu-ale-realne-dzialania,7170386154416257a ##
- Jestem tu po to, aby powiedzieć, że Biedronka jest gotowa, by sprostać odpowiedzialności bycia największą i najpopularniejszą siecią sklepów w Polsce. Rozwijaliśmy się wraz z Polską przez ostatnie 25 lat, miliony klientów wybierają nas każdego dnia i obdarzają nas zaufaniem. Tu jest nasze miejsce. Cokolwiek dzieje się z Polską, dzieje się też z Biedronką, a my chcemy zrobić wszystko, by pomóc w kształtowaniu jak najlepszego losu Polski i Polaków. To partnerstwo świadczy o naszej determinacji, ale też o podziwie i szacunku dla pracy Fundacji WOŚP i jej kierownictwa w ostatnich trzech dekadach - dodał Pedro Soares dos Santos, prezes Grupy Jeronimo Martins, który przyjechał do Warszawy specjalnie na podpisanie umowy z WOŚP.

Limitowana kolekcja WOŚP
Już od 29 listopada 2021 r. w sprzedaży w sklepach sieci Biedronka znajdą się produkty sygnowane logo WOŚP. Wszystkie produkty w ramach tej akcji będą ulokowane na specjalnych standach. To m.in. kubki ceramiczne, koszulki WOŚP, kominy, skarpetki, bawełniane torby i smycze. Dodatkowo, w ofercie Biedronki wkrótce znajdą się kubki termiczne oraz zimowe czapki w kilku kolorowych wzorach i w dwóch rozmiarach – dla dorosłych i dla dzieci. Będą one dostępne jedynie w placówkach sieci, a cały dochód ze sprzedaży czapek wesprze 30. Finał WOŚP.
W każdym sklepie sieci Biedronka już od połowy grudnia staną też puszki z logo WOŚP. Znajdą się one w strefach kasowych, dzięki czemu każdy klient dokonujący zakupów w Biedronce – a jest ich ok. 4 mln każdego dnia – będzie mógł podczas codziennych zakupów wesprzeć zbiórkę Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.Pieniądze zebrane w ramach jubileuszowej zbiórki WOŚP zostaną przeznaczone na zapewnienie najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci.

Z WOŚP gra także Lidl
W tym roku WOŚP wspiera również sieć Lidl Polska, po raz 13. przyłączając się do zbiórki Orkiestry. W tym roku zbiórka w sklepach Lidl Polska ruszy 20 grudnia i potrwa aż do 30 stycznia. Natomiast już od 29 listopada klienci Lidla będą mogli kupić gadżety oznaczone serduszkiem WOŚP(magnesy, kubki, smycze itp.), z których zysk zostanie przekazany na realizację celów tegorocznego 30. Finału WOŚP.
Firma podaje, że dotychczas, dzięki zbiórkom prowadzonym w jej sklepach przekazała WOŚP ponad 33 mln zł.- Coroczne zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy są dla nas niezwykle ekscytującym momentem i napawają nas dużym optymizmem. Jesteśmy dumni, że dzięki hojności naszych klientów i zaangażowaniu pracowników Lidl Polska możemy już po raz 13. przekazać na rzecz Fundacji środki wspomagające ich cele – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications and CSR, Lidl Polska.

Kubek19,99 zł/ 1 szt.Magnes14,99 zł/ 1 szt.Smycz14,99 zł/ 1 szt.
Kalendarz24,99 zł/ 1 szt.Skarpetki, rozmiary 35-4627,99 zł/ 1 paraKomin29,99 zł/ 1 szt.











