Maspex stawia na zrównoważony rozwój w materiałach reklamowych

Grupa Maspex zapowiedziała, że wszystkie materiały POS (czyli te stosowane w punktach sprzedaży) promujące jej marki Lubella, Krakus i Kotlin będą w 100 proc. nadawać się do recyklingu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Grupa Maspex wprowadza rozwiązania oparte o ideę zrównoważonego rozwoju w obszarze customer marketingu – wdrażając materiały POS w 100 proc. nadające się do recyklingu.

Firma podaje, że proekologiczne rozwiązania w przestrzeniach sklepowych to istotna kwestia zarówno dla producentów, sprzedawców, jak i konsumentów.

Materiały POS (ang. point of sale – nośniki reklamy skierowane do klienta detalicznego w miejscu dokonywania zakupu) przyjazne dla środowiska,  to ważny kierunek rozwoju i zmian, jakie wdraża Grupa Maspex. Posiadają certyfikat FSC (Forest Stewardship Council®), który pozwala odróżnić wyroby z drewna i kartonu, które pochodzą z odpowiedzialnej gospodarki leśnej. Standard FSC jako jeden z niewielu jest popierany przez najważniejsze organizacje ekologiczne. Zadruk został wykonany bezpośrednio na szarej tekturze falistej bezpiecznymi farbami z certyfikatem GreenGuard Gold, które posiadają ograniczoną migrację szkodliwych substancji.

Na pierwszy ogień Lidl

Pierwsza tego typu współpraca jest realizowana pilotażowo w sklepach jednego z kluczowych partnerów handlowych Maspexu – sieci Lidl i związana jest z działaniami ekspozycyjnymi. Docelowo firma chce wykorzystywać tego typu materiały POS w swoich wszystkich działaniach w sklepach handlu tradycyjnego i nowoczesnego.

Za kreację graficzną materiałów POS odpowiada agencja reklamowa Goldfinch z Wrocławia, a produkuje je firma Universal Display Solutions.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online