Archiwum z dnia 2023.04.04
- 09:51 Drewno w łazience
- 12:23 Tidal wprowadził funkcję Live
- 13:13 Szmaragd Welconomy dla prof. Piotra H. Skarżyńskiego
- 13:56 Canon prezentuje nową wersję oprogramowania PosterArtist. Użytkownicy prywatni i biznesowi mogą skorzystać z szerokiego wyboru nowych opcji
- 14:41 Spółka Freedom Nieruchomości pozyskała 25 mln zł na technologię i rozwój marki
- 14:48 Jak rozwijać biznes ogrodniczy? Ogrodniku, oferuj trendy w sieci
- 14:50 Wolt Drive i Choice QR łączą siły. Nowa usługa z zakresu automatyzacji dostaw dań restauracyjnych
- 15:27 Sęk w tym, że sęki są ważne
- 17:06 Soundly by Platige powiększa zespół o nowego realizatora dźwięku
- 17:11 Marchewka na Światowy Dzień Marchewki… POCZUJ ZDROWIE!
- 17:11 Odchudzić Wielkanoc
- 17:15 Lokalni wytwórcy przejmują Promenadę! Powitajcie z nami wiosnę na Targach Dobrych Produktów!
- 19:20 Już dwa kontakty z reklamą wideo budują świadomość reklamy oraz marki
- 21:06 Katarzyna Cichopek stworzyła markę kosmetyków
- 22:16 Radio Gra liderem słuchalności w Toruniu, Radio ZET awansowało na podium
- 22:25 Damian Jemioło nowym PR&marketing managerem w Plej
- 22:30 Medonet.pl rozszerza ofertę o Medonet Dziecko
- 22:34 Porta KMI Poland wybiera Personal PR
- 22:35 Laureatami Nagrody im. Macieja Płażyńskiego dziennikarze z Polski, Szwecji i Izraela
- 22:37 PGE w nowej kampanii zachęca do bycia Pro Eko
- 22:38 PKN Orlen sponsorem generalnym Igrzysk Europejskich Kraków – Małopolska 2023
- 22:39 Euronet ma nowe logo
- 22:40 Solorz, Janowski i Szeląg zaczęli nadzorować Wydarzenia 24
- 22:40 Tomasz Kot w reklamie loterii Blikomania. Do wygrania sztabki złota
- 22:41 TVN Style odświeżył oprawę antenową
- 22:41 Reuter debiutuje w Polsce. Agnieszka Więdłocha i Antoni Pawlicki ambasadorami pierwszej kampanii „Adres Twojej Łazienki”
- 22:42 Polityczka na okładce „Playboya”
- 22:42 Amsterdam nie chce turystów, w kampanii "Stay away" pokazuje, dlaczego
- 22:43 TVP prawdopodobnie bez Ekstraklasy. „Za Kurskiego sport miał zwiększać poparcie dla PiS”
- 22:43 Czatbot w wyszukiwarce Bing z reklamami
- 22:44 Święta na drogach. Tak zadbasz o bezpieczny wyjazd
- 22:44 TVP ma do spłaty 850 mln zł obligacji
- 22:44 Dr Kamil Kulesza o sztucznej inteligencji: możliwe będą masowe "zmartwychwstania" w postaci cyfrowej
- 22:44 OpinionWay z działem badań jakościowych, na czele Marcin Hinz
- 22:44 Vouchery o wartości 10 tys. zł na wakacje w loterii Heinekena
- 22:44 Słodycze zmieniają mózg
- 22:46 Polsat Media współpracuje ze Spicy Mobile
- 22:46 Przychody z usług OTT wzrosną o 56 proc.
- 22:47 Škoda reklamuje Enyaq Coupé jako "mój elektryczny SUV”
- 22:47 McDonald's daje drugie życie śmieciom
- 22:47 Nowy kanał w serwisie streamingowym Discovery+
- 22:47 Netflix zamówił nowy serial od twórców „Lilyhammer”
- 22:48 McDonald's ogłasza zwolnienia
- 22:48 Ewa Wiącek events director w endorfina events
- 22:49 Leo Burnett poszerza współpracę z Samsung Electronics Polska
- 22:49 Rusza Otomoto Pay, usługę promuje kampania
- 22:49 Edyta Poźniak wicenaczelną radiowej Jedynki. Nadal szefuje Polskiemu Radiu Kierowców
- 22:49 „Tajna inwazja” Disney+ z datą premiery. Mamy też zwiastun
- 22:49 Nicole Kidman i Omar Epps w serialu „The Perfect Couple”
- 22:49 90 proc. Ukraińców w Polsce jest zadowolonych ze swojej pracy
- 22:50 Festiwal w Opolu od 9 do 11 czerwca. TVP ujawnia plan koncertów
- 22:50 Dwa filmy o Janie Pawle II w Wielkanoc w TVN7
- 22:51 Tomasz Miśkiewicz dyrektorem marketingu na Polskę, Czechy i Słowację w Philips TV & Sound
- 22:51 Jowita Buchman przechodzi ze Stopklatki TV do Telewizji Puls
- 22:51 Australia zabroni używania TikToka w urządzeniach rządowych
- 22:53 Zmiana we władzach Facebook Poland. Odchodzi chief accounting officer
- 22:54 Nowe przepisy o pracy zdalnej w Polsce. Związki zawodowe zgłaszają zastrzeżenia
- 22:55 Joanna Bychawska marketing production manager CEE w Netflixie
- 22:55 Rzecznik Praw Dziecka przed reportażem w „Czarno na białym”: TVN nie chciał promować telefonu zaufania
- 22:56 Wirtualna Polska zasilana wyłącznie zieloną energią. Większość z własnych farm
- 22:57 Audio ZET Boost i Audio ZET - nowe pakiety Grupy Eurozet
- 22:58 Kancelaria premiera: spoty w TV Trwam za 590 tys. zł, sześć razy więcej na dotacje
- 22:58 Piotr Maślak winny znieważenia. Napisał o naszywkach SS i pogranicznikach
- 22:58 Stanowski, Lis, Bok z największymi zasięgami wśród dziennikarzy na polskim Twitterze
- 22:59 "Polowanie na ćmy" hitem TVP1. Serial ogląda 2,27 mln widzów
- 23:00 TVP i Polskie Radio z rekordową rekompensatą. Pięć serii obligacji od ministra finansów
- 23:11 Burda zakończyła transformację. „Większość przychodów z biznesu cyfrowego”