McDonald's daje drugie życie śmieciom

W nowej odsłonie kampanii „Jutro zależy od nas” McDonald’s pokazuje, co dzieje się ze zużytymi papierowymi opakowaniami w restauracjach sieci. Pokazuje, że dzięki właściwej segregacji mogą wrócić do lokali w postaci ręczników i papieru toaletowego. Działania reklamowe przygotowały agencje DDB Warszawa i OMD.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
McDonald's daje drugie życie śmieciom

Najnowszy spot McDonald's opowiada historię papierowego śmiecia, który wpada do kosza w restauracji i odbywa drogę przez kolejne etapy recyklingu.

- Dzięki innowacyjnej technologii, którą opracowaliśmy wspólnie z polskim recyklerem, w McDonald's jesteśmy w stanie przetworzyć opakowania papierowe z domieszką polimeru oraz zabrudzone po posiłku. Dlatego wrzucanie zużytych opakowań w restauracjach McDonald's do frakcji papierowej jest tak ważne. Dzięki temu możemy dawać śmieciom drugie życie - mówi Anna Borys, dyrektorka ds. korporacyjnych McDonald's Polska.

Spot opowiada drogę, jaką przebywa zużyte papierowe opakowanie wrzucone do odpowiedniego otworu kosza w restauracji McDonald’s. Finalnie wraca do lokalu w postaci papierowego ręcznika.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/mcdonald-s-zwolnienia,7169721762293889a_1 ##

Kluczową rolę w całej historii odgrywają kolejni bohaterowie, którzy pomagają papierkowi na kolejnych etapach podróży. Pracownik restauracji – Jacula, dba o właściwe przekazanie papierowych odpadów Włodziowi, który przewozi je do recyklera z Torunia. Już na miejscu, w papierni, Kacha uruchamia dalszy proces, gdzie dzieje się „magia” – „sortowanko, obmywanko i osuszanko”. I tak nasz odmieniony papierek wraca do restauracji w nowej postaci – ręczników papierowych, które układa w podajniku toalety kolejny pracownik restauracji – Szymuś.

Działania mediowe w ramach nowej odsłony kampanii „Jutro zależy od nas” obejmują telewizję, VOD, kina, programmatic video, digital (SoMe). Za realizację kampanii odpowiada agencja DDB, zakupem i zaplanowaniem mediów zajął się dom mediowy OMD, a działania PR prowadzi agencja 24/7Communication.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online