Agencja Personal PR wykorzysta swoje wieloletnie doświadczenie w budowaniu wizerunku marki na LinkedIn. Komunikacja prowadzona w języku angielskim i czeskim skierowana będzie do wielu grup docelowych z obszaru głównie Europy Środkowo-Wschodniej
– Produkcja ponad 1,7 miliona drzwi rocznie i obecność w 43 krajach wymaga od nas prowadzenia wielokanałowej komunikacji z partnerami z różnych zakątków świata. Z tego powodu zdecydowaliśmy się na współpracę z Personal PR, agencją z praktycznym doświadczeniem w komunikacji, w tym w projektach na rynkach międzynarodowych – mówi Katarzyna Janicka, kierownik ds. marketingu eksportowego, Porta KMI Poland.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/awanse-nowa-struktura-personal-pr-katarzyna-gaudyn-agnieszka-staniszewska ##
Z ramienia agencji projektem opiekuje się Dominika Kamińska.

- Chcemy dotrzeć do obecnych i przyszłych partnerów zagranicznych, edukować oraz wspierać w rozwoju ich biznesów. W Porta KMI Poland relacje z partnerami stawiamy na pierwszym miejscu, dlatego w ramach działań uruchamiamy nowe kanały komunikacji, które będą prowadzone według najlepszych praktyk – podsumowuje Radosław Jakóbowski, szef eksportu Grupy Porta.











