Archiwum z dnia 2023.10.31
- 00:42 Śpiewak chce 500 tys. zł grzywny dla Palikota i Wojewódzkiego za reklamy wódki
- 08:37 MediaMarkt z nagrodą za Innowację Retail
- 08:41 Yawal wyróżniony przez UN Global Compact Network Poland
- 08:52 Skandynawska łazienka
- 11:23 Inflacja dotarła na cmentarze. Koszt skromnego pogrzebu to już 10 tys. zł
- 14:00 Wygoda jest zapisana w jej DNA
- 14:41 Michał Grobelny nowym Dyrektorem Generalnym hotelu Radisson Blu w Ostródzie
- 16:10 Aleksander Markiewicz zajmuje się public affairs w Grupie StrategyWise
- 16:28 Startuje druga edycja IAA Polska Marketing Masterminds
- 17:10 ZBAWIENIE CZY ZAGROŻENIE? ŚWIATOWY DZIEŃ INTERNETU W ARTE.TV
- 17:18 ZMIANY W PROGRAMIE CZYSTE POWIETRZE. KOTŁY NA PELET LEPSZE OD POMP CIEPŁA.
- 17:46 Tubądzin Meets Art
- 17:51 FIRMA 2N WPROWADZA NA RYNEK DOMOFON 2N® CLIP. NOWOCZESNA KONTROLA DOSTĘPU PRZESTAŁA BYĆ LUKSUSEM
- 21:22 Reklamodawcy w digitalu stawiają na media społecznościowe kosztem wyszukiwarek
- 21:22 Dokument „Alec Baldwin. Szok i smutek” w Vodylli
- 21:30 Atak nożownika na restaurację Burger King
- 21:33 Rusza O11E+Edgar
- 21:40 Prince Polo przygotowało mural na 100-lecie fabryki Mondelez w Cieszynie
- 21:42 Mentos partnerem trasy koncertowej zespołu Kacperczyk
- 21:43 Netflix pokazuje zwiastun „Informacji zwrotnej”
- 21:43 Olive media przygotuje kampanię wizerunkową dla Polskiej Organizacji Turystycznej
- 21:43 Polacy pokochali marki własne, rynek nadal rośnie
- 21:43 SW Research: Polscy piłkarze zarabiają najwięcej, siatkarki niedocenione
- 21:44 Verso Media ma zlecenie Państwowej Inspekcji Pracy
- 21:44 Tylko Gemius złożył ofertę w przetargu TVP
- 21:44 Halloween i Dzień Wszystkich Świętych. "Dwie strony tego samego medalu"
- 21:45 Sklep w ramach promocji zorganizował "kontrolowaną kradzież"
- 21:45 Decathlon sponsorem Polskiej Ligi Siatkówki
- 21:46 V&P po ponad 30 latach zmienia się w Vision & People
- 21:47 Omnicom kupuje Flywheel za 900 mln dolarów
- 21:49 Empik świętuje 75. urodziny
- 21:49 Mołdawia zablokowała sześć stacji telewizyjnych i 31 portali z powodu „ataków hybrydowych”
- 21:50 Tomasz Sakiewicz zapowiada walkę o wolne media. Drożeje prenumerata jego pism
- 21:51 547 tys. widzów El Clásico w Eleven Sports 1 i Canal+ Premium
- 21:51 Serial „Erynie” niebawem pojawi się w ofercie Netfliksa
- 21:52 121 tys. widzów nowego serialu „Pomóż mi” w Czwórce
- 21:53 DAZN z prawami do Formuły 1 do 2026 roku
- 21:54 Grupa Polsat przerwała emisję „Gwiazd kabaretu”. Ilu widzów miał progam?
- 21:54 Najlepsze odcinki „Przyjaciół” z udziałem Matthew Perry’ego
- 21:54 Krajowy Instytut Mediów z kolejną odsłoną badania założycielskiego. Sprawdził też, jak z internetu korzystają seniorzy
- 21:54 Zysk netto PKN Orlen w trzecim kwartale br. wyniósł prawie 3,46 mld zł
- 21:55 Prawie milion widzów drugiej serii „Polskich biesiad” w TVP2
- 21:56 TVP Info będzie przypominać fragmenty „Resetu”. Codziennie wieczorem
- 21:57 Reporter "Wiadomości" rozsyła o sobie informacje: "Sympatyczny prezenter", "Nie zajmowałem się polityką"
- 21:58 Facebook i Instagram bez reklam za opłatą. Ile za subskrypcję w Polsce?
- 22:00 Spotlight Agency wyszła ze spółki z Ekipą
- 22:02 Pakiet Disney+ z reklamami w Europie od 1 listopada
- 22:11 Serial „Dewajtis” hitem TVP1. 800 tys. widzów więcej od „Wojennych dziewczyn"
- 22:16 OKO Press: żona szefa informacji RMF FM z zatrudnieniem w Orlenie. Stacja: przekazaliśmy sprawę prawnikom
- 22:22 Nowa agencja byłego rzecznika PiS z 1,8 mln zł zysku dzięki dywidendzie z Węgier. Następczyni R4S pierwszy raz stratna
- 22:55 Były prezes T-Mobile Polska w TVN Warner Bros. Discovery, zajmuje się ofertą cyfrową