V&P po ponad 30 latach zmienia się w Vision & People

Po 32 latach agencja reklamowa V&P zmienia nazwę na Vision & People. Rebranding ma podkreślać m.in. silniejsze wykorzystanie technologii w ofercie oraz wiąże się ze zmianami w strukturze agencji.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
V&P po ponad 30 latach zmienia się w Vision & People

Zmiana brandingu to zwieńczenie kilkuletniego procesu, w którym dotychczasowa oferta została rozszerzona o usługi z zakresu consultingu, badań marketingowych, marketing automation, SEO, analityki czy influencer marketingu.

- Nowa nazwa rozwija skrót V&P i wyraża wartości kluczowe dla naszej organizacji: kreatywność rozwiązań oraz ludzi, których kompetencje pozwalają na ich urzeczywistnienie niezależnie od celu, kanału czy wybranych narzędzi. Podkreślamy również kompetencje technologiczne, które sukcesywnie rozwijamy, a które dotychczas nie znajdowały odzwierciedlenia w naszej komunikacji” - mówi Kacper Skocki, COO agencji.

Zmiany w strukturze Vision & People

Wraz z rebrandingiem wprowadzone zostały zmiany na poziomie struktury oraz nazw poszczególnych działów. Specjalistów od technologii znajdziemy w INNOVATION & TECHNOLOGY, menadżerów (zarówno accountów, jak i project managerów) w dziale clients & projects, copywriterów i projektantów w Concept & Design, a strategów, media i social media plannerów w strategy & media. Za marketing agencji odpowiada dział business development &PR.

- Nowy język komunikacji podkreśla synergię rozwiązań, które oferujemy. Za każdą kreatywną „Vision”, dosłownie i w przenośni, stoi coś więcej. Błyskotliwy pomysł copywritera spotyka się ze świeżym technologicznym rozwiązaniem, głęboka big idea z multikanałową strategią, a customer journey z rozwiązaniami z zakresu marketing automation. Kompetencje spotykają się i zasilają wzajemnie, stąd „&” w centrum naszego nowego brandingu  – tłumaczy Marta Glapińska, concept & design director.

Logotyp Vision & People zbudowany został na bazie dwóch kontrastujących fontów, co podkreśla łączenie kompetencji oraz pozwala połączyć DNA agencji (skuteczny marketing) z agencją skupioną na technologii i innowacjach.

grafika

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów