Archiwum z dnia 2024.02.11
- 19:20 Tauron Dystrybucja edukuje. „Bezpieczniki Taurona. Włącz dla dobra dziecka”
- 19:49 Awanse i nowe osoby w GetHero
- 22:41 Nowy serial HBO Max z Kate Winslet już 4 marca. Mamy zwiastun
- 23:00 Koncerny farmaceutyczne najaktywniejszymi reklamodawcami w telewizji w 2023 roku
- 23:11 39 proc. Polaków planuje oszczędzać
- 23:22 Mikołaj Piotrowski nie pracuje już w Plum Research
- 23:29 Madogz wypromuje DKV Mobility
- 23:30 20 lat Facebooka. „To już nie jest medium społecznościowe, ale informacyjno-reklamowe”
- 23:33 Marka adidas przeciwko presji w sporcie
- 23:35 Nowy kanał i zmiany na multipleksie lokalnym naziemnym telewizji cyfrowej
- 23:35 Karolina Głowacka po 17 latach odchodzi z TOK FM
- 23:35 Krzysztof Stanowski mógłby liczyć na 9,7 proc. głosów w wyborach prezydenckich
- 23:37 TVN zmienia pasmo emisji „Ukrytej prawdy”, premiera 23. sezonu 4 marca
- 23:38 Subskrybenci Prime Video nie chcą płacić za usunięcie reklam
- 23:39 Część telewizorów Sony bez Netfliksa i innych funkcji
- 23:40 Wiceprezes Cyfrowego Polsatu nie nadzoruje już Telewizji Polsat
- 23:42 RMF FM z większym wzrostem reklamowym od Radia ZET. Aflofarm promuje się najmocniej
- 23:44 TVP Info bez "Okiem Wiary”, Monika Kapinos-Maszenda znika z "Między Ziemią a Niebem"
- 23:47 Od Dove do Toyoty i Budweisera: jakie reklamy obejrzymy przy Super Bowl
- 23:57 Ile kosztuje pojedynczy produkt? Czy w ciągu ostatnich 30 dni był droższy czy tańszy? UOKiK przygląda się sprawie