Od początku 2024 roku do zadań agencji Madogz należeć będzie kompleksowa obsługa w zakresie public relations, w tym stworzenie i realizacja długofalowej strategii komunikacji, prowadzenie biura prasowego oraz relacje z mediami.
- Agencja Madogz wzbudziła w nas zaufanie dzięki swojemu szerokiemu doświadczeniu w obsłudze klientów z branży motoryzacyjnej. Nie bez znaczenia jest także ich partnerskie podejście do współpracy z klientami i dbałość o jakość oraz wyrazisty styl prowadzenia komunikacji - mówi Anna Biekionis, country manager, DKV Mobility Poland.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/aleksandra-rekowska-madogz-senior-account-manager ##
DKV oferuje karty do bezgotówkowego rozliczania na stacjach paliw. Sieć obejmuje ponad 67 000 konwencjonalnych stacji paliw, prawie 564 000 punktów ładowania EV oraz około 21 000 stacji z paliwami alternatywnymi. Zadaniem Madogz będzie komunikacyjne wsparcie i promocja tych działań.












