Archiwum z dnia 2024.05.15
- 00:05 Agora może zapożyczyć się na Eurozet. Zielone światło od inwestorów
- 14:47 Krzysztof Stanowski stawia ultimatum prowadzącej Kanału Zero. "Niecna działalność"
- 16:46 Polsat pokaże zablokowany występ kabaretów. Emisję wstrzymano w zeszłym roku
- 18:44 Mylące rabaty dla klientów Vectry i Multimediów? UOKiK stawia zarzuty
- 20:58 Performance Media z narzędziem dla twórców treści w e-commerce
- 21:22 Polska gospodarka urośnie mocniej. Podwyższono prognozę
- 21:24 Alior Bank reklamuje pożyczę na „mi się"
- 21:30 Coca-Cola szykuje się na Euro 2024. Startuje loteria z biletami
- 21:45 Sixt Polska zatrudnia Clear Communication Group
- 22:05 Monika Wesołowska: z Agory do QuestPass
- 22:05 Co wydarzy się w drugim sezonie „The Last of Us”?
- 22:10 Wills Integrated autorem kampanii Stargres
- 22:10 GPD tworzy nowe studio animacji
- 22:12 Pięć agencji mediowych chce obsługiwać BGK
- 22:15 Kerris autorem koncepcji kreatywnej marki Jan Niezbędny
- 22:15 PKO BP szuka firmy do badania poziomu obsługi klienta
- 22:20 Zmiany w znanym portalu gospodarczym. Dołączyły dwie osoby z money.pl
- 22:20 Lech z hasłem „Nasz PrzePils na piwo” promuje nowe opakowania
- 22:22 Orlen chce sprzedawać własne czekolady
- 22:24 "Poczta Polska jest w stanie śmierci klinicznej". Nowy prezes zapowiada zmiany
- 22:25 Warka Energy w nowej kampanii stawia na Gez Z
- 22:27 Grupa Pracuj chce wypłacić inwestorom ponad 130 mln zł
- 22:30 Agata Grotowska nową dyrektorką marketingu i PR w Mazda Motor Europe
- 22:35 Anna Krauze w zarządzie DHL Parcel Polska
- 22:40 Nowy ChatGPT jest sarkastyczny, rozmawia w językach obcych i rozwiązuje zagadki
- 22:45 Kino Polska TV dalej rośnie. Zysk 40 proc. w górę
- 22:45 Polska piąty rok liderem niechlubnego rankingu najbardziej homofobicznych państw UE
- 22:45 Ellen DeGeneres wraca na Netflix z nowym programem komediowym
- 22:45 Żabka dostarczy zakupy nawet w 15 minut. „Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush”
- 22:45 Nicolas Cage zagra główną rolę w serialu Amazona
- 22:50 „Zbrodnie po sąsiedzku” wracają na Disney+. Znamy datę premiery czwartego sezonu
- 22:55 900 tys. widzów wiosennego sezonu „Szansy na sukces” w TVP2
- 22:55 Co w czerwcu obejrzymy na SkyShowtime? Lista filmów i seriali
- 22:56 Frisco zyskuje na zamknięciu konkurenta. 26 proc. więcej klientów
- 23:00 RMF MAXX testowane w nowym mieście
- 23:00 InPost podwoił zysk. W Polsce inwestuje mniej
- 23:05 17 proc. więcej na reklamy telewizyjne. Wielki wzrost TV Republika
- 23:05 „Niezwykłe Stany Prokopa” z 550 tys. widzów. TVN wiceliderem rynku
- 23:05 Trzy nowe stacje tematyczne. Chcą być w sieciach kablowych
- 23:10 Polsat pionierem na świecie. Chodzi o finał „Twoja twarz brzmi znajomo”
- 23:21 Postproducentowi „Wiedźmina” szkodzą silna konkurencja i słaby dolar. Zapowiada oszczędności
- 23:25 Atak śmiechu dziennikarki TVN24 po relacji o przemocy domowej. Rada Etyki Mediów reaguje na skargi
- 23:25 W stacji braci Karnowskich kolejna osoba ze starego TVP Info
- 23:30 Kanał Wydarzenia 24 poszerzy tematykę. Są transfery
- 23:35 Tak wygląda program "19.30" po ostatnich zmianach
- 23:40 Reporter TVP zawieszony po przekleństwie na antenie
- 23:45 Radio dla Ciebie ma nowego naczelnego. Co z Grzegorzem Chlastą?
- 23:50 Nowy zarząd ZFPR: public relations wzmacnia biznes, chcemy o tym głośno mówić