Oferty w przetargu na pośredniczenie w zakupie powierzchni reklamowej oraz czasu antenowego dla Banku Gospodarstwa Krajowego złożyły: Sigma Bis, Euvic Media, Carat, Value Media i Media Group.
Wybrana agencja zajmie się pośrednictwem w zakupie powierzchni reklamowych i czasu antenowego na potrzebę zamieszczenia materiałów (reklama, artykuł, spot itp.) banku. BGK chce promować się w następujących kanałach: prasa ogólnopolska i regionalna, prasa branżowa i specjalistyczna, internet, reklama zewnętrzna, radio, telewizja.
Agencja mediowa zajmie się również przygotowywaniem wycen działań reklamowych (m.in. przygotowanie media planów) zleconych przez klienta oraz oraz doradztwem w zakresie wyboru optymalnych formatów reklam i terminów publikacji, doboru tytułów prasowych, serwisów internetowych i stacji telewizyjnych dla potencjalnych działań reklamowych banku.

Ostatni przetarg w 2022 roku wygrała agencja Carat (dentsu Polska).
W 2022 roku przetarg mediowy BGK wygrała agencja Carat (dentsu Polska).
Czytaj więcej na:
https://www.wirtualnemedia.pl/bgk-agencja-mediowa,7169395065960065a











