Zmiany w znanym portalu gospodarczym. Dołączyły dwie osoby z money.pl

Do zespołu serwisów specjalistycznych Grupy PTWP dołączyli wydawca Mateusz Gąsiorowski i dziennikarka Katarzyna Bartman.

Tomasz Gardziński
Tomasz Gardziński
Udostępnij artykuł:
Zmiany w znanym portalu gospodarczym. Dołączyły dwie osoby z money.pl
Mateusz Gąsiorowski i Katarzyna Bartman (fot. Linkedin)

Grupa Polskiego Towarzystwa Wspierania Przedsiębiorczości właśnie dokonała transferów personalnych do jej portali. Jak podał na LinkedIn Piotr Rodzik (szef newsroomu WNP.pl, Portalu Samorządowego i PulsHR.pl), do jego zespołu dołączy dwójka doświadczonych osób.

Zmiany personalne w Grupie PTWP

Pierwszym z nowych nabytków redakcji jest Mateusz Gąsiorowski. Ma on wieloletnie doświadczenie na stanowisku wydawcy w serwisie Money.pl, a także dla Business Insider Polska. Gąsiorowski w założeniu wzmocnić nowy zespół swoją “wiedzą, pomysłami oraz wielkimi umiejętnościami”. Rolę wydawcy będzie pełnić w portalu WNP.pl.

Do Grupy PTWP dołączyła również doświadczona dziennikarka Katarzyna Bartman, która ostatnio była zatrudniona w money.pl, a w przeszłości pracowała też dla Forsala, “Dziennika Gazety Prawnej” oraz w “Newsweeku”. Będzie przygotowywać treści dla serwisów WNP.pl, Portalu Samorządowego oraz PulsHR.pl.

Tomasz Gardziński
Autor artykułu:
Tomasz Gardziński
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK