Archiwum z dnia 2024.07.10
- 00:20 Zmarła dziennikarka „Tygodnika Solidarność” i „Gazety Polskiej”
- 00:25 Nicolas Cage jest przerażony rozwojem sztucznej inteligencji. Boi się, co zrobią z jego twarzą po śmierci
- 00:30 TV Republika pokonała TVP Info, Polsat News i Wydarzenia 24. Ale lider jest inny
- 00:32 Bank Pekao będzie miał nowego prezesa. To wieloletni szef mBanku
- 00:35 W Grupie Infor powstał związek zawodowy
- 00:38 "Popołudniówka" Radia 357 bez Krzysztofa Zimocha. „Tak życie pokierowało”
- 00:40 Maciej Świrski nie trafi przed Trybunał Stanu? Posłowie PiS zaskarżyli uchwałę do TK
- 00:41 Problemy „Tygodnika Powszechnego”. Sprzedaż przesunięta
- 00:45 Wiemy, kiedy Senat zajmie się nowelizacją prawa autorskiego. Rada Polskich Mediów apeluje
- 00:45 Szef KRRiT znów przegrał w sądzie. Uchylono kolejną grzywnę
- 00:50 Jerzy Stuhr nie żyje. Jeden z najwybitniejszych polskich aktorów miał 77 lat
- 00:50 TV Republika ujawnia, ile wpłacili jej widzowie. To miliony zł
- 00:55 Romaszewska-Guzy odpowiada na zarzuty i wbija szpilę TVP. „Jak wydmuszka”
- 02:24 Lista obecności w pracy – znaczenie i efektywne zarządzanie czasem pracowników
- 17:34 Duże modele językowe - jak skutecznie z nich korzystać?
- 20:15 Hotel Westin zmienił się w tusz do rzęs
- 20:21 Lotnisko Chopina ma Orbitę Chillu
- 20:38 Compeed z nową platformą komunikacyjną
- 20:50 Garden of Words Group rozwija współpracę z content creatorami
- 21:02 Morele ma własną markę kosmetyczną Moliv
- 21:14 PZU promuje ubezpieczenia domu
- 21:20 Alior Bank sponsorem Narodowej Drużyny Esportu
- 21:24 TVP3 Poznań z serią o klubie piłkarskim
- 21:31 Rekordowy strajk w Samsungu. Czego chcą pracownicy?
- 21:32 "Wróć do strefy komfortu" zachęca Kubota w jubileuszowej kampanii
- 21:55 „Bycie kobietą nie musi boleć” w kampanii No-Spa Max
- 22:06 iPoster z nowym dyrektorem sprzedaży
- 22:09 Carlsberg Polska ma nowego wiceprezesa ds marketingu
- 22:09 Linie lotnicze z zarzutami. Pasażerowie skarżyli się na Facebooku
- 22:12 Ile polskie firmy wydają na SEO? Mamy nowe dane
- 22:24 Perła "Niesie do przyjaciół" na Spotify
- 22:26 Canal+ Polska bez dyrektorki marketingu
- 22:34 Try Evidence powiększa zarząd
- 22:35 Kolejne przejście z „Wiadomości” do TV Republika
- 22:37 Ewa Traczyk w zespole On Board Think Kong
- 22:41 Weber Shandwick wypromuje Rygę
- 22:41 STS sponsorem strategicznym Ruchu Chorzów
- 22:49 Link4 konsoliduje obszar sprzedaży agencyjnej, Anna Katarzyna Olech szefową
- 22:52 Zarząd AMS SA ma doradcę ds CSR
- 22:54 Nowa akcja magazynu „Forbes Women”
- 22:55 Rusza nowy podcast TOK FM. Znamy szczegóły
- 22:56 "Shrek" wraca po 16 latach przerwy. Kultowa animacja z datą premiery
- 22:57 Piwo Lech reklamowane specjalnymi spotami w blokach reklamowych
- 22:59 Spodek na wieży zegarowej Zamku Królewskiego reklamą Galerii Porcelany
- 23:01 Wiadomo, kto pokaże najbliższy wyjazd Wisły Kraków w eliminacjach Ligi Europy
- 23:01 Marszałkini Senatu: prace nad nowelą ustawy o prawie autorskim muszą zakończyć się w lipcu
- 23:07 Putka reklamuje się na EKO wiatach AMS-u
- 23:10 Ruszył okrągły stół na temat prawa autorskiego
- 23:11 Polska aplikacja rabatowa klientem oLIVE media
- 23:11 Wydawca polskiej edycji "Architectural Digest" z nową zarządzającą i szefową marketingu
- 23:13 SmartLunch ma nowych brand heroes
- 23:15 TVN Warner Bros. Discovery z dodatkową pojemnością na satelicie
- 23:15 GPW DAI pod znakiem zapytania? Spółka ma nowego wiceprezesa
- 23:16 Kultowy amerykański fastfood zapowiada wejście do Polski
- 23:20 Wirtualna Polska znów przed RASP i Interią (Mediapanel z czerwca)
- 23:20 „Puls Biznesu” i Bankier napędzane w internecie. Znów bez dywidendy
- 23:25 TTV z rekordami finansowymi. TVN dostanie 35 mln zł
- 23:30 Ruch coraz bardziej kurierski, a mniej prasowy. Wciąż ze stratą
- 23:30 Rada programowa TVP kontra redakcja zagraniczna TVP Info
- 23:31 Opcja dodatkowa z Ligą Mistrzów w Canal+ online. Ile ma kosztować?
- 23:31 Popularny serial wraca po roku do Polsatu. Wcześniej trafił do Polsat Box Go
- 23:35 Interia pod presją kosztów. Urosła o 9 proc.
- 23:45 Koncesje Republiki i wPolsce24 opublikowane. Jak sfinansują emisję naziemną?
- 23:50 Polskie Radio z zyskiem na koniec rządów PiS. Pomogła rekordowa rekompensata