Wydawca polskiej edycji "Architectural Digest" z nową zarządzającą i szefową marketingu

Domio Publishing Polska, wydawca polskiej edycji “Architectural Digest”, tytułu na licencji Condé Nast ma nową dyrektor zarządzającą - Magdę Mazur. Funkcję dyrektorki marketingu powierzono Dominice Tabaczyńskiej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Wydawca polskiej edycji "Architectural Digest" z nową zarządzającą i szefową marketingu

Zmiana struktury podyktowana jest dynamicznym rozwojem “AD Polska”. W październiku magazyn obchodzić będzie swoje pierwsze urodziny na polskim rynku, publikując z tej okazji - wzorem wszystkich międzynarodowych edycji - listę 100 najgorętszych nazwisk polskiej architektury. –  Launch tak ekskluzywnej licencji w Polsce był pewnym eksperymentem, ale okazało się, że ten rynek jest bardzo otwarty na luksusowe treści i marki – podkreśla wydawca AD Polska, Natalia Dunayskaya. – Nowe osoby w zespole to sygnał, że rośniemy w siłę i rosną nasze potrzeby kadrowe.

Za wydawany w cyklu dwumiesięcznym “Architectural Digest Polska” odpowiada jego redaktor naczelna Agnieszka Gruszczyńska-Hyc. Dyrektorem artystycznym jest Piotr Tarasiuk. Tytuł prezentuje treści z dziedziny architektury i sztuki, unikalne wnętrza, wyjątkowe przedmioty, stylowe miejsca. Magazyn organizuje także ekskluzywne spotkania z architektami i projektantami wnętrz, prezentacje najnowszych trendów w designie oraz specjalne wydarzenia networkingowe i tematyczne.

Magda Mazur w przeszłości była związana m.in. z tytułami „Twój Styl” i „Pani”. Pracowała też jako dyrektor wydawnicza w wydawnictwie KP Media w Ukrainie, gdzie stworzyła pierwsze w historii magazyny kobiece w języku ukraińskim. W Domio Publishing Poland odpowiedzialna będzie przede wszystkim za nadzór nad strategicznym rozwojem magazynu, zarządzanie zespołem i koordynację działań wszystkich działów wydawnictwa w ramach strategii 360 stopni.

Z kolei Dominika Tabaczyńska przez ostatnich 10 lat realizowała się jako brand managerka luksusowych magazynów wydawnictwa Burda Media, gdzie odpowiadała za takie tytuły jak „ELLE”, „ELLE Decoration”, „Glamour”, „Gala”, „Instyle”. Wcześniej związana była z Wydawnictwem Zwierciadło i Marquard Media Polska. W “AD Polska” skupi się na rozwijaniu i wdrażaniu strategii marketingowych oraz wzmacnianiu obecności marki na rynku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"