Archiwum z dnia 2024.09.17
- 00:00 „Dzień dobry TVN” reaguje na powódź. Majewski nie zadebiutuje
- 00:15 W eobuwiu odwołano prezesa. Stery przejmuje Miłek
- 00:40 Disney wielkim wygranym Emmy 2024. Tryumf „Shōguna” i „The Bear”
- 00:45 Krytyka Polsatu w związku z emisją „Tańca z Gwiazdami”. Jest stanowisko stacji
- 01:01 Fortuna Playerem Onnetwork się toczy
- 20:24 Polska marka telefonów komórkowych z ogólnopolską kampanią
- 21:22 DoubleVerify poszerza zakres weryfikacji Brand Suitability wspieranej AI
- 22:10 Valkea dla marki Finnlines na polskim rynku
- 22:21 Oszuści żerują na powodzianach. Uwaga na fałszywe alerty RCB
- 22:23 Harlan Coben wyjaśnia, dlaczego tworzy seriale kończące się na jednym sezonie
- 22:40 Koniec pracy hybrydowej. Technologiczny gigant każe wracać do biur
- 22:40 Operatorzy o problemach z łącznością na terenach objętych powodzią
- 22:40 Miele promuje się hasłem „Once a Miele, Always a Miele”
- 22:43 „(Nie)Poradnik Turystyczny” na Prime Video. Znamy datę premiery nowego serialu z Blanką Lipińską
- 22:45 Europejskie miasto zakazuje reklam związanych z paliwami kopalnymi
- 22:45 Meta blokuje rosyjskie media w swoich aplikacjach
- 22:48 Dr Gerard dołącza do klientów agencji Carat
- 22:50 Anna Dąbrowska w zespole Creative Kantar Polska
- 22:53 Fabryka Intela w Polsce na razie nie powstanie. Projekt wstrzymany
- 22:55 Zdrofit z nową platformą komunikacji "Ruch To Co Lubisz"
- 22:55 Unity Group zmienia nazwę na Univio
- 22:57 Do portalu Grzegorza Nawackiego dołącza dziennikarz sportowy z „Gazety Wyborczej”
- 23:00 Nowy program w Trójce. Przeniesiony z innej stacji
- 23:00 Start programu TVP Info przełożony. „Trójkąt polityczny” z nową datą premiery
- 23:01 KRRiT ujawniła podmioty zainteresowane nadawaniem w dwóch miastach
- 23:02 Agencja Sales&More została certyfikowanym partnerem WP Ads
- 23:03 Nowa nagroda w branży reklamowej. Rusza konkurs Crafty
- 23:06 Nowy sezon "MasterChefa" ma więcej widzów niż poprzedni
- 23:08 Ile osób ogląda czwarty sezon „Azja Express”? TVN liderem w grupach komercyjnych
- 23:10 One House z kampanią „Psi Bohaterowie” dla marki Brit
- 23:14 Platforma komunikacyjna „Czas na Hebe" zamiast reklam z matką i córką
- 23:17 "Hej, pobudka! Czas na sen dobry" w nowej kampanii IKEA
- 23:18 Były naczelny Wirtualnej Polski szefem redakcji Kanału Zero
- 23:19 Majka Jeżowska w reklamie ciastek śpiewa "Wszystkie Jeże nasze są"
- 23:20 Polskie Radio z nowym rzecznikiem. Monika Kuś żegna się z firmą po 19 latach
- 23:30 Szef KRRiT monitoruje przekazy o powodzi i broni TV Republika
- 23:40 Niestosowne reklamy w trakcie powodzi. "Żerowanie na tragedii to droga donikąd"
- 23:53 Pat w sporze związkowców z Wydawnictwem Bauer. Będzie strajk ostrzegawczy?