Fortuna Playerem Onnetwork się toczy

Onnetwork, w ramach kampanii reklamowej „Fortuna. Trzy zakłady bez ryzyka na start!” stworzył niestandardowy „klikalny” Branding Playera w kształcie litery „L” zwanym potocznie „L-ką” lub „eLON-em” (nazwa własna).

Artykuł sponsorowany
Artykuł sponsorowany
Udostępnij artykuł:
Fortuna Playerem Onnetwork się toczy

Wspomniana „L-ka” to interaktywny, niezasłaniający wideo obszar reklamowy, przebiegający wzdłuż dolnej i lewej krawędzi materiału wideo.

Główną zaletą takiego rozwiązania jest umieszczenie „klikalnego” obszaru reklamowego bezpośrednio w Playerze Onnetwork, który pozostaje aktywny zarówno podczas emisji spotu reklamowego, jak i wyświetlania contentowego materiału wideo premium, w tym przypadku sportowego. Dzięki temu użytkownik ma możliwość przejścia na stronę z ofertą w dowolnym momencie oglądanego materiału wideo.

„Onnetwork ma wszystko, by realizować innowacyjne i skuteczne kampanie wideo w internecie. Oparty na własnej technologii Player wideo, który jest zaimplementowany obecnie w ponad 1200 witrynach w kraju w połączniu z najlepszymi programistami na rynku pozwala nam wdrażać w krótkim czasie nawet takie rozwiązania, jakich jeszcze nie było.” – dodaje Adrian Wojtaszek, Chief Sales Officer.

Interaktywny Branding Playera można zobaczyć m. in. na portalach: 90minut.pl, gol24.pl, sportowy24.pl, dieroten.pl, goal.pl.

Onnetwork jest firmą technologiczną, która umożliwia wydawcom online zarabianie na treściach wideo, a reklamodawcom realizowanie kreatywnych i oryginalnych kampanii reklamowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przemysław Babiarz także odznaczony przez prezydenta Nawrockiego

Przemysław Babiarz także odznaczony przez prezydenta Nawrockiego

Bauer zamyka dwa drukowane magazyny. "Trudne warunki rynkowe"

Bauer zamyka dwa drukowane magazyny. "Trudne warunki rynkowe"

Andrzej Poczobut z Orderem Orła Białego

Andrzej Poczobut z Orderem Orła Białego

Grupa CCC przejęła firmę odzieżową. "Otwieramy cztery sklepy dziennie"

Grupa CCC przejęła firmę odzieżową. "Otwieramy cztery sklepy dziennie"

Lewandowski jako pierwszy w historii Polak rozświetlił Empire State Building z okazji Święta Niepodległości

Lewandowski jako pierwszy w historii Polak rozświetlił Empire State Building z okazji Święta Niepodległości

Ten rynek wideo przechodzi rewolucję. Media społecznościowe gonią telewizję

Ten rynek wideo przechodzi rewolucję. Media społecznościowe gonią telewizję