Miele promuje się hasłem „Once a Miele, Always a Miele”

„Once a Miele, Always a Miele” to hasło nowej kampanii marki – producenta premium urządzeń AGD.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Miele promuje się hasłem „Once a Miele, Always a Miele”

Jak informuje producent, to największa jak dotąd na polskim rynku kampania wizerunkowa Miele. Realizowana jest w roku jubileuszowym, w którym Miele świętuje 125-lecie. Bazuje na formatach wideo prezentujących ogólnie markę oraz strategiczne kategorie produktów: piekarniki parowe, płyty indukcyjne ze zintegrowanym wyciągiem oraz zmywarki.

Kampania realizowana jest w telewizji, m.in. stacjach grupy TVN Warner Bros Discovery, Polsat Media, TVP, a także w internecie oraz drukowanych magazynach o tematyce wnętrzarskiej i lifestyle. 

Media strategicznie zaplanowała i kupiła agencja mediowa Spark Foundry.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"