Agencja Keino realizuje nową platformę komunikacji "Ruch To Co Lubisz", dla której przygotowała strategię, kreację oraz wyprodukowała materiały promocyjne. Podkreśla ona esencję marki Zdrofit – „Wyzwalamy energię do życia" – oraz wzmacnia jej wizerunek jako lidera w branży fitness.Jest to kontynuacja współpracy z Benefit Systems Oddział Fitness.
Zadaniem agencji było stworzenie dynamicznej, odświeżonej komunikacji wizerunkowo-sprzedażowej, która odda kompleksowość oferty Zdrofit. Platforma opiera się na kluczowych wartościach marki: elastyczność treningów, wsparcie na każdym etapie oraz dostępność profesjonalnych przestrzeni do ćwiczeń w największej sieci klubów fitness w Polsce. Nowa kampania została stworzona w oparciu o świeżo zaprojektowaną platformę komunikacyjną, której głównym założeniem jest podkreślenie wartości emocjonalnych płynących z korzystania z usług Zdrofit.

Odzwierciedla ona nowe pozycjonowanie marki – „Wyzwalamy energię do życia" – oraz skupia się na budowaniu wizerunku Zdrofit jako miejsca, które pozwala klientom na uprawianie aktywności fizycznej w sposób satysfakcjonujący i przynoszący nie tylko efekty, ale i dobre samopoczucie. Jej zadaniem jest docierać zarówno do Millenialsów, jak i GenZ. Nowa platforma ma pokazać, jak treningi w Zdrofit pomagają osiągnąć satysfakcję i radość z wybranej przez siebie aktywności, poprawiają samopoczucie oraz pomagają wyzwolić energię, której w codziennym życiu tak bardzo potrzebujemy.
Za kierunek kreatywny kampanii odpowiada Adam Zdeb, dyrektor kreatywny, strategię kampanii przygotował Jan Mosiejczuk, dyrektor strategiczny w Grupie Keino. Nad warstwą wizualną pracowali art directors – Łukasz Trocki i Klaudia Tomaszewska, wspierani przez zespół kreatywny: copywriterkę Olgę Srokę-Muth, designerów Karola Pomorskiego i Valerię Malyk oraz SoMe content designers Adriana Stronka i Bartosza Dąbrowskiego.

Spot i sesję zdjęciową zrealizował Dom Produkcyjny Joho, będący częścią Keino Grupa. Reżyserem spotu jest Filip Bartczak, operatorem Nikodem Marek a muzykę skomponował Michał Będkowski "Zeppy Zep". Sesję zdjęciową zrealizował Jacek Kołodziejski. Za produkcję odpowiedzialne były Aleksandra Mioduszewska i Justyna Sokołowska.
Nowa kampania będzie prowadzona w różnych kanałach komunikacji, zarówno online, jak i offline, obejmując m.in. reklamy w mediach społecznościowych, wideo na YouTube, billboardy oraz nośniki wewnętrzne w klubach Zdrofit.











