Archiwum z dnia 2024.09.23
- 00:00 Grupa RMF zyskuje słuchaczy i umacnia pozycję reklamową. Eurozet, bez wzrostu słuchalności, hamuje
- 00:00 Fenomen "Familiady". Co jest źródłem sukcesu teleturnieju TVP?
- 00:10 TVP zebrała ponad 2 mln złotych w charytatywnym bloku reklamowym
- 18:11 Save The Children potrzebuje agencji. Budżet to 240 tys. dolarów
- 19:00 Eksperci GroupM, YouTube, L'Oreala, PlumResearch, Nielsena i Canal+ prelegentami 7. edycji VideoWars by ScreenLovers
- 19:36 Polacy chcą, by marki zajmowały się sprawami ważnymi dla pracowników
- 19:45 Znana piosenkarka ambasadorką Nissana X-Trail
- 20:16 „Tomb Raider: Legenda Lary Croft” jesienią na Netfliksie
- 20:26 TVP chce mierzyć swoje treści w internecie
- 20:41 Nowy country manager EE w Newline Interactive
- 20:51 "Godność ma swoje imię" w ponad 100 kinach w Polsce
- 21:00 Telewizja narodowców chce upadłości
- 21:26 Edyta Górniak zatrudniła management
- 21:31 Potrzebna agencja mediowa do kampanii resortu rodziny
- 21:34 Śledztwo ws. Netfliksa. Chodzi o wizy i podatki
- 21:40 Była rzeczniczka prasowa odchodzi z Legii Warszawa
- 21:55 Magda Mołek przeprasza za kontrowersyjną akcję Tatuum. Chodziło o pomoc powodzianom
- 22:09 Blowek promuje parówki
- 22:09 Były prezes Orlenu felietonistą „Sieci”
- 22:12 Nowe osoby w Neon Shake
- 22:16 Rusza program „Disco Star”. Znamy pasmo emisji
- 22:19 Miuosh czwartym jurorem „Must be the music”
- 22:20 Legendarny piłkarz nowym ambasadorem XTB
- 22:38 Brat Michała Rachonia w kancelarii Andrzeja Dudy
- 22:40 Seat w nowej kampanii podkreśla europejską jakość
- 22:43 Nowy gospodarz „Poranka” w telewizji wPolsce24
- 23:00 Była naczelna Polska Press uruchomiła kanał na YouTube
- 23:05 Była prezenterka ze stacji Polsatu trafiła do TVP3
- 23:10 Ilu widzów mają „Kuchenne rewolucje” TVN?
- 23:10 Fiasko premiery „Frostpunka 2”. Akcje producenta przecenione o jedną trzecią
- 23:15 Ringier Axel Springer Polska rośnie w ogłoszeniach. Dokupił akcji, dalej bez dywidendy
- 23:17 Orlen: poprzedni zarząd Polska Press bez absolutorium. Były cięcia w centrali
- 23:20 12 nowych kanałów telewizyjnych w Play
- 23:30 Drożeją spoty w telewizji wPolsce24. Przybywa reklamodawców
- 23:35 Czym jest „Nowoczesny employer branding”? Pobierz bezpłatny dodatek
- 23:40 Polski kanał o zdrowiu ma pięć lat. Szef Studiomed TV zdradza plany rozwoju stacji
- 23:45 AI, influencerzy i hejt w public relations. Za nami 24. Kongres Profesjonalistów PR
- 23:49 Wyciek danych klientów polskiego e-sklepu. Sąd znów zdecydował ws. grzywny
- 23:50 Na Facebooku treści od polskich wydawców mniej widoczne. „Zareagował z arogancją”
- 23:53 Nowy polski film Netfliksa w październiku. W obsadzie Olaf Lubaszenko
- 23:55 Nowy plan na media: bez abonamentu, większa KRRiT
- 23:57 Krakowskie tytuły Polska Press Grupy z nowym naczelnym