TVP chce mierzyć swoje treści w internecie

Telewizja Polska wybiera w przetargu firmę, która będzie przez rok dostarczać jej dane z ciągłego pomiaru treści multimedialnych w internecie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
TVP chce mierzyć swoje treści w internecie
Budynek TVP przy Woronicza 17, fot. TVP

Wybrana w przetargu Telewizji Polskiej firma będzie dostarczać dane z ciągłego pomiaru korzystania z internetu realizowanego na panelu liczącym co najmniej 8 tysięcy panelistów reprezentatywnym ze względu na społeczno-demograficzne cechy internautów tj. osób w wieku 7-75 lat posiadających dostęp do internetu na terenie całego kraju.

Dane te będą uwzględniać wyniki witryn i aplikacji mobilnych pochodzące wyłącznie od panelistów, jak i dane dla witryn, aplikacji mobilnych i playerów pochodzące od panelistów po uzupełnieniu o dane site-centric.

Badanie obejmie przeglądanie treści stron www, korzystanie z aplikacji oraz oglądanie materiałów wideo na Platformach: PC i mobile tj. na telefonach i tabletach. Wyniki pochodzące z panelu zostaną uzupełnione danymi site-centric (dane site-centric to informacje zbierane przez skrypty w trakcie realizowania badania na stronach www, w aplikacjach oraz w playerach i pochodne tych danych przetworzone przez algorytmy badania. 

W ramach badania internetu dostarczane muszą być takie dane, jak: liczba osób, która w wybranym okresie czasu odwiedziła daną stronę www,aplikację lub miała kontakt z treściami strumieniowymi; rankingi grup właścicielskich i poszczególnych wydawców, dane socjodemograficzne na temat odbiorców mediów, takie jak: wiek (możliwość generowania własnych przedziałów wiekowych), płeć, wykształcenie, status zawodowy, dochód netto, wielkość miejscowości zamieszkania etc.; odsłony danej strony www, aplikacji; odtworzenia treści strumieniowych; czas spędzony na danej witrynie www, w aplikacji; czas odtwarzania treści strumieniowych; wskaźniki (co najmniej): ATS, ATV, AMR, AMR %, Affinity Index,współoglądalność.

Umowa ze zwycięską firmą zostanie zawarta na rok. Warunkiem udziału w przetargu jest wpłata 16 tys. zł wadium. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025