PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Zmiany w branży reklamowej budzą strach jej pracowników. Czas "rzucić papierami"?
Zmiany w branży reklamowej budzą strach jej pracowników. Czas "rzucić papierami"?
Liczba dnia. Są wyniki reklamy online, jako branża idziemy na rekord. Gdzie wydają najwięcej?
Liczba dnia. Są wyniki reklamy online, jako branża idziemy na rekord. Gdzie wydają najwięcej?
Szybka reakcja Google. Firma podważa badanie dla wydawców cyfrowych
Szybka reakcja Google. Firma podważa badanie dla wydawców cyfrowych
Boomersi bardziej niż Zetki dostrzegają potencjał rozwoju Polski
Boomersi bardziej niż Zetki dostrzegają potencjał rozwoju Polski
W Niemczech inaczej niż w Polsce. Masowo sprzedają się odbiorniki radia cyfrowego
W Niemczech inaczej niż w Polsce. Masowo sprzedają się odbiorniki radia cyfrowego
KRRiT chce zbadać, co robimy w internecie
KRRiT chce zbadać, co robimy w internecie
Kiedy dajemy „unfollow” influencerom? Jest nowy raport o influencer marketingu
Kiedy dajemy „unfollow” influencerom? Jest nowy raport o influencer marketingu
Zbadano, jak studenci korzystają z ChatGPT
Zbadano, jak studenci korzystają z ChatGPT
Tradycyjna telewizja dalej traci widzów. Przejmuje ich streaming
Tradycyjna telewizja dalej traci widzów. Przejmuje ich streaming
Polacy chcą mieć wybór między Play, Vectrą, Orange i innymi operatorami
Polacy chcą mieć wybór między Play, Vectrą, Orange i innymi operatorami
TVP chce analizować reklamy w internecie, szuka dostawcy narzędzia
TVP chce analizować reklamy w internecie, szuka dostawcy narzędzia
Polacy liderami zakupów online w Europie
Polacy liderami zakupów online w Europie
Polacy najczęściej subskrybują serwisy streamingowe. Ile to kosztuje?
Polacy najczęściej subskrybują serwisy streamingowe. Ile to kosztuje?
Polacy pokochali subskrypcje. Ponad 20 proc. korzysta z kilku
Polacy pokochali subskrypcje. Ponad 20 proc. korzysta z kilku
Dlaczego warto inwestować w badania rynku? Te korzyści doceni każdy przedsiębiorca
Dlaczego warto inwestować w badania rynku? Te korzyści doceni każdy przedsiębiorca
Marketing w sektorze B2B to wciąż wyzwanie
Marketing w sektorze B2B to wciąż wyzwanie
Telewizja buduje wiarygodność reklamowanej marki, prasa - zaufanie, a TikTok - popularność i sławę
Telewizja buduje wiarygodność reklamowanej marki, prasa - zaufanie, a TikTok - popularność i sławę
Clear Channel Poland z nowym standardem pomiaru kontaktów
Clear Channel Poland z nowym standardem pomiaru kontaktów
KIM chce zbadać dezinformację. Dwóch chętnych w przetargu
KIM chce zbadać dezinformację. Dwóch chętnych w przetargu
TVP chce mierzyć swoje treści w internecie
TVP chce mierzyć swoje treści w internecie
Polacy chcą, by marki zajmowały się sprawami ważnymi dla pracowników
Polacy chcą, by marki zajmowały się sprawami ważnymi dla pracowników
Marketerzy obawiają się sztucznej inteligencji od agencji
Marketerzy obawiają się sztucznej inteligencji od agencji
Niemal wszystkie domy w Polsce z telewizorem. W ilu jest smart tv?
Niemal wszystkie domy w Polsce z telewizorem. W ilu jest smart tv?
Influencerzy znów najmniej szanownym zawodem w Polsce. Nieoczekiwany spadek pozycji rolników
Influencerzy znów najmniej szanownym zawodem w Polsce. Nieoczekiwany spadek pozycji rolników
Rusza badanie "Pracownicy 50+ w branży reklamowej"
Rusza badanie "Pracownicy 50+ w branży reklamowej"
69 proc. posiadaczy Smart TV preferuje bezpłatne kanały telewizyjne
69 proc. posiadaczy Smart TV preferuje bezpłatne kanały telewizyjne
Ponad połowa Polaków ma telewizory Smart TV
Ponad połowa Polaków ma telewizory Smart TV
Wyszukiwanie treści w streamingu i telewizji zajmuje ponad tydzień rocznie
Wyszukiwanie treści w streamingu i telewizji zajmuje ponad tydzień rocznie
Polacy chcą, żeby platformy streamingowe dzieliły się zyskiem z twórcami
Polacy chcą, żeby platformy streamingowe dzieliły się zyskiem z twórcami
Powstanie raport o kondycji branży marketingowej
Powstanie raport o kondycji branży marketingowej
Prawie połowa Polaków ma swoje ulubione reklamy. Gdzie je spotyka?
Prawie połowa Polaków ma swoje ulubione reklamy. Gdzie je spotyka?
AMS wspólnie z Gemiusem zmierzy zasięg reklamy zewnętrznej w Polsce
AMS wspólnie z Gemiusem zmierzy zasięg reklamy zewnętrznej w Polsce