PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Konkurent Netfliksa pyta klientów, jak ma się promować. Czy wolą 4K czy produkcje w USA?
Konkurent Netfliksa pyta klientów, jak ma się promować. Czy wolą 4K czy produkcje w USA?
Zmiany w branży reklamowej budzą strach jej pracowników. Czas "rzucić papierami"?
Zmiany w branży reklamowej budzą strach jej pracowników. Czas "rzucić papierami"?
Liczba dnia. Są wyniki reklamy online, jako branża idziemy na rekord. Gdzie wydają najwięcej?
Liczba dnia. Są wyniki reklamy online, jako branża idziemy na rekord. Gdzie wydają najwięcej?
Szybka reakcja Google. Firma podważa badanie dla wydawców cyfrowych
Szybka reakcja Google. Firma podważa badanie dla wydawców cyfrowych
Boomersi bardziej niż Zetki dostrzegają potencjał rozwoju Polski
Boomersi bardziej niż Zetki dostrzegają potencjał rozwoju Polski
W Niemczech inaczej niż w Polsce. Masowo sprzedają się odbiorniki radia cyfrowego
W Niemczech inaczej niż w Polsce. Masowo sprzedają się odbiorniki radia cyfrowego
KRRiT chce zbadać, co robimy w internecie
KRRiT chce zbadać, co robimy w internecie
Kiedy dajemy „unfollow” influencerom? Jest nowy raport o influencer marketingu
Kiedy dajemy „unfollow” influencerom? Jest nowy raport o influencer marketingu
Zbadano, jak studenci korzystają z ChatGPT
Zbadano, jak studenci korzystają z ChatGPT
Tradycyjna telewizja dalej traci widzów. Przejmuje ich streaming
Tradycyjna telewizja dalej traci widzów. Przejmuje ich streaming
Polacy chcą mieć wybór między Play, Vectrą, Orange i innymi operatorami
Polacy chcą mieć wybór między Play, Vectrą, Orange i innymi operatorami
TVP chce analizować reklamy w internecie, szuka dostawcy narzędzia
TVP chce analizować reklamy w internecie, szuka dostawcy narzędzia
Polacy liderami zakupów online w Europie
Polacy liderami zakupów online w Europie
Polacy najczęściej subskrybują serwisy streamingowe. Ile to kosztuje?
Polacy najczęściej subskrybują serwisy streamingowe. Ile to kosztuje?
Polacy pokochali subskrypcje. Ponad 20 proc. korzysta z kilku
Polacy pokochali subskrypcje. Ponad 20 proc. korzysta z kilku
Dlaczego warto inwestować w badania rynku? Te korzyści doceni każdy przedsiębiorca
Dlaczego warto inwestować w badania rynku? Te korzyści doceni każdy przedsiębiorca