Ilu widzów mają „Kuchenne rewolucje” TVN?

Nowy sezon „Kuchennych rewolucji” gromadzi średnio przed telewizorami 780 tys. widzów – wynika z danych Nielsena, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Widownia programu rośnie z odcinka na odcinek, choć kulinarne show TVN zanotowało gorszy start niż w ubiegłym roku. Stacja zajmuje drugie miejsce w rynku.

KML
KML
Udostępnij artykuł:
Ilu widzów mają „Kuchenne rewolucje” TVN?

Nowy, 29., sezon „Kuchennych rewolucji” wystartował na antenie TVN 5 września, a program z udziałem Magdy Gessler niezmiennie nadawany jest w czwartkowym, wieczornym paśmie o godz. 21.30. 

Trzy pierwsze odcinki obejrzało średnio 780 tys. widzów, co dało stacji TVN 7,7 proc. udziału w telewizyjnym rynku w grupie wszystkich widzów, 8,9 proc. udziału w grupie komercyjnej 16-59 i 9,4 proc. w grupie 20-54 - wynika z danych Nielsen Audience Measuremen, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Najmniejszym zainteresowaniem cieszyła się premiera sezonu, którą obejrzało średnio 683 tys. widzów. Warto jednak wspomnieć, że tego dnia „Kuchenne rewolucje” rywalizowały z transmitowanym na antenie telewizyjnej Jedynki meczem reprezentacji Polski z drużyną Szkocji (analogiczna sytuacja miała miejsce w poprzednim sezonie).

Biorąc pod uwagę średnią oglądalność analizowanych odcinków “Kuchennych rewolucji”, widać wzrost liczby widzów z odcinka na odcinek. TVN w paśmie nadawania programu jest też wiceliderem rynku we wszystkich grupach wiekowych, zajmując drugą pozycję zaraz po telewizyjnej Jedynce. 

Słabszy start „Kuchennych rewolucji”

Porównując start bieżącej edycji „Kuchennych rewolucji” do wyników programu emitowanego w TVN poprzedniej jesieni, widać spadek średniej oglądalności i udziałów stacji we wszystkich grupach.  We wrześniu 2023 roku pierwsze trzy odcinki „Kuchennych rewolucji” obejrzało średnio 970 tys. widzów, co przełożyło się na 9,4 proc. udziałów stacji w grupie wszystkich widzów, 10,8 proc. w grupie 16-59 i 11,2 proc. w przedziale 20-54.

“Kuchenne rewolucje” to adaptacja amerykańskiego formatu “Kitchen Nightmares”. Program z udziałem Magdy Gessler nadawany jest w TVN od 2010 roku. Za jego produkcję odpowiada firma Constantin Entertainment Polska. 

KML
Autor artykułu:
KML
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem