Archiwum z dnia 2024.11.29
- 02:53 Sztuczna inteligencja za kierownicą. Jak AI zmienia doświadczenie jazdy?
- 09:11 Join UP! i SkyUp z nową siedzibą w Adgar BIT
- 09:16 Dachówka cementowa KAPSTADT - definicja nowoczesnego dachu
- 13:29 Anna Gruszka (adQuery): wybuch możliwości marketingowych dzięki AI
- 14:08 Jakie najważniejsze elementy technologii digital marketingu zabieramy ze sobą z roku 2024 do 2025?
- 14:22 Twórcy, wideo i technologia: co przyniesie 2025 rok?
- 15:47 Szymon Łukasik (NASK): AI w pewnym sensie jest kreatywna
- 15:48 Katarzyna Chocyk (Lifetube): influencer marketing zdominuje w przyszłym roku AI?
- 16:07 Drogeria Burdy z nowym członkiem zarządu
- 18:03 Zimowa Wyprawa po Nagrody w Promenadzie – odkryj magię zimowych przejażdżek i zdobądź atrakcyjne nagrody!
- 18:41 Michał Wiśniewski w agencji Ancymony
- 18:45 Nowy cykl rozmów w „Vivie!”. Wśród gości Żurnalista
- 19:26 Wydawcy mogą zarabiać na nowo. „Rola dużych mediów maleje”
- 19:33 Compensa z nowym communications managerem
- 19:51 Marka Jimmy klientem Mindspot Communication & Media
- 19:51 Ola Żuraw: Nie każdy może być influencerem
- 19:52 Jakie strategie działają dziś w influencer marketingu? "Współpraca z influencerem to nie kupowanie zasięgu"
- 19:54 Jak sztuczna inteligencja zmienia reklamę cyfrową. „CTV elementem omnichannelu”
- 20:21 Media i reklama wśród bigtechów i AI. Rok 2024 w obiektywie
- 20:30 Menedżerka z Google Cloud w radzie nadzorczej państwowego banku
- 20:34 Z AMS odchodzi dyrektor ds. rozwoju produktów digital
- 20:44 Epoka rebootów. Czy wrócą „Gotowe na wszystko”?
- 20:45 Liberalna stacja stanie się konserwatywna? Zaskakujący wpis miliardera
- 20:45 Inflacja osłabia Black Friday. Polacy nie wydadzą więcej
- 21:02 Mega fuzja w polskim e-commerce. Shoper wyceniony na ponad miliard zł
- 21:04 Grupa RMF zatrudniła agencję PR
- 21:15 Małgorzata Rozenek-Majdan z nowym programem w TVN
- 21:17 Przyszłość serwisów streamingowych? „Technologie FAST i DAI bez siebie nie mogą istnieć”
- 21:21 Jak wygląda cyfrowa transformacja w mediach? "Klasyczne media muszą iść z duchem czasu"
- 21:45 Pierwszy kraj zakazuje nastolatkom korzystania z social mediów
- 21:53 RMF Classic odpala świąteczną playlistę. Słuchacze kupili ten pomysł
- 22:15 Z „Do Rzeczy” odchodzi sekretarz redakcji
- 22:19 Na sklepowym zapleczu. Recenzja polskiego serialu „Gąska” od Prime Video
- 22:20 Platforma X ogranicza widoczność linków do newsów
- 22:27 Kanał Zero bez redaktora naczelnego. Piotr Mieśnik odchodzi
- 22:28 KRRiT: Stacja telewizyjna może kontynuować emisję radiową
- 22:30 Canal+ online pyta klientów o przystawkę i dekoder
- 22:31 Jak przygotować się na Black Friday 2024?
- 22:35 „Wyborcza” wycofuje się z X. „Promuje hejt i dezinformację”
- 22:35 Czwarty sezon „Farmy” w styczniu w Polsacie. Znamy datę premiery
- 22:38 Patostreamer Crawly terroryzujący galerie handlowe zatrzymany
- 22:39 Legimi zmienia umowę ws. kanału bibliotecznego
- 22:40 Nowy redaktor naczelny „Dziennika Wschodniego”
- 22:44 Kolejne odejście z redakcji TVP Sport
- 22:48 Uczestnik programów TVN nową twarzą "Dzień Dobry TVN"
- 22:52 KRRiT nie chce edukacji seksualnej w szkołach. Apel do ministry
- 22:55 Za nami "Brand new(s)". Oto najważniejsze zjawiska w mediach, marketingu i komunikacji
- 23:58 "Pytanie na śniadanie" ma w końcu nową szefową. Zastąpiła Kingę Dobrzyńską