Na stanowisku tym Michał Wiśniewski jest odpowiedzialny za rozwój biznesu oraz oferty produktowej agencji. Do jego obowiązków należy również monitorowanie działań konkurencji, w tym oferty produktowej, cen i strategii marketingowych. W swoich działaniach skupia się na budowaniu relacji z obecnymi klientami agencji oraz rozszerzaniu zaplecza jej partnerów.
Michał Wiśniewski poprzednio zawodowo związany był z Mennicą Kapitałową, gdzie odpowiadał za obszar wsparcia sprzedaży, obsługi klienta, mediów, marketingu i public relations. Przez wiele lat związany był z branżą mediową i technologiczną. Za rozwój biznesu odpowiadał w firmie badawczej Gemius, agencjach VML oraz Kwanko, a także w domach mediowych Starcom i Mindshare. Z powodzeniem przewodził interdyscyplinarnym zespołom, łączącym kompetencje z obszaru media planning & buying, client service, commercial, trading, legal oraz badań, analityki i strategii.

W swoim dorobku zawodowym posiada liczne realizacje projektów cross mediowych, łączących online, offline oraz rozwiązania technologiczne, pełniąc przy tym rolę głównego kontaktu dla interesariuszy w regionach CEE oraz EMEA. Pracował m.in. dla marek takich jak: mBank, Deutsche Bank, ING Bank Śląski, OLX, Red Bull, Nestle, IKEA, Kaufland, Telkom Indonesia, T-Mobile Austria.











