Marka Jimmy klientem Mindspot Communication & Media

Mindspot Communication & Media rozpoczyna współpracę ze Star Shine Global, odpowiedzialnym za strategiczna marketingową stronę działań marki Jimmy w Polsce.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Marka Jimmy klientem Mindspot Communication & Media

W ramach współpracy, Mindspot i Star Shine Global będą odpowiedzialne za kompleksową realizację działań marketingowych, w tym zarządzanie relacjami z mediami, organizację eventów, prowadzenie kanałów społecznościowych, współpracę z influencerami oraz kampanie performance. Celem jest zbudowanie silnej obecności marki JIMMY w Polsce i umocnienie jej pozycji jako lidera innowacji technologicznych.

Jimmy to marka  obecna w ponad 50 krajach, oferująca zaawansowane urządzenia, takie jak odkurzacze pionowe, urządzenia do pielęgnacji ciała i inne innowacyjne rozwiązania w segmencie gospodarstwa domowego. 

Agencja ma zapewnić skuteczne i kreatywne kampanie marketingowe, które pomogą marce Jimmy zdobyć serca polskich konsumentów. Agencja pozyskała klienta w ramach działań new biznes. Strony nie podają czasu, na który została zawarta umowa. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych