Anna Gruszka (adQuery): wybuch możliwości marketingowych dzięki AI

- Mamy do czynienia z wybuchem możliwości, jeżeli chodzi o generatywną sztuczną inteligencję. Przede wszystkim mówimy o bardzo wysokiej personalizacji, niedostępnej wcześniej na taką szeroką skalę, ale również automatyzacji - powiedziała Anna Gruszka, chief growth officer w adQuery, na konferencji „Brand New(s)” portalu Wirtualnemedia.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Anna Gruszka (adQuery): wybuch możliwości marketingowych dzięki AI

Anna Gruszka zwróciła uwagę, że narzędzia oparte nas sztucznej inteligencji są pomocne także w obszarze e-commerce. - Te możliwości, które kiedyś mieliśmy jeżeli chodzi na przykład o sieci afiliacyjne i dobór produktów, teraz są już dużo szersze - wskazała.

- Czyli dzięki AI możemy swykorzystać różnego rodzaju dane i first i third party i np. kolejkować różnego rodzaju produkty, którymi użytkownik może być zainteresowany na podstawie analizy treści i analizy obrazków, które oglądał. Czyli analizujemy już dużo więcej niż jeszcze rok temu - dodała.

AI wspiera też komunikację omnichannelową. - Teraz, kiedy mamy możliwość być nie tylko na smartfonie, ale także w connected TV, jeżeli potrafimy - tak jak my  w Adquery, zmierzyć bardzo dokładnie aktywności użytkownika, no to jest to dla nas niezwykle ważne i dla konsumentów. Bardzo istotna jest tutaj spójność komunikacji - zaznaczyła.

Sztucznej inteligencji w naszym życiu będzie jeszcze więcej. - Badania Gartnera, dużo mówią o tzw. agentach, czyli tych naszych osobistych asystentach, którzy już sami będą mogli podejmować decyzje. I za trzy lata to będzie 15 proc. takiego AI - stwierdziła Anna Gruszka.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"