Archiwum z dnia 2025.01.15
- 00:05 Kluczowe zmiany w WP Media. Rozdzielono redakcje informacyjne i tematyczne
- 00:10 Powalczą o udział w Eurowizji 2025. Kim są finaliści preselekcji?
- 09:47 Transformacja energetyczna sektora cukrowniczego w Polsce: od węgla do biometanu
- 10:23 Nowe otwarcia i rozwój oferty – tak CH Focus podsumowuje 2024 rok!
- 10:46 Wygrana Trumpa uruchomiła cyfrową gorączkę złota wśród generacji Z
- 11:26 AI świetnie dobiera oferty, ale sprzedawać powinien człowiek
- 12:52 Dziennikarka odchodzi z Radia 357. Nowy gospodarz audycji kryminalnej
- 15:22 GroupM ma nowe narzędzie do kampanii DOOH
- 16:54 Dwie nowe osoby w zespole zarządzającym IQS
- 17:35 Dwa awanse w zespole social media oLIVE media
- 17:46 Lava Films rozwija dział telewizyjny
- 18:04 Storytel w kampanii odczarowuje audiobooki
- 18:12 Nowy account director w VML
- 18:15 Siatkarz Karol Kłos ambasadorem Nice To Fit You
- 18:51 Lek Aflofarmu na zaburzenia erekcji ze spotem wygenerowanym przez AI
- 19:10 Tomasz Ćwiąkała zmienił firmę bukmacherską
- 19:23 Najmniejszy polski satelita wystrzelony na orbitę. Będzie wykrywał zanieczyszczenia i degradację lasów
- 19:52 Badanie Google: Polacy przekonują się do sztucznej inteligencji
- 19:58 Firma Muska podbija kosmos. Wystrzeliła dwa lądowniki księżycowe
- 20:21 Były szef finansów Twittera i specjalista od przejęć we władzach właściciela TVN
- 20:33 Kolejny kraj sprawdzi faktyczny wpływ Google na rynek cyfrowy
- 20:37 Jeden z programów Stanowskiego zniknął z Kanału Zero
- 20:56 Allegro zmienia Monety. Tylko dla użytkowników Smarta!
- 21:15 TVP HD z nową oprawą
- 21:15 Eurozet chce zwiększyć sieć Antyradio. Zdecyduje KRRiT
- 21:20 Vision & People dla L’Oréal Professionnel
- 21:40 Frosta przedłuża współpracę z BeDigital na 2025 rok
- 21:42 Tragiczne pożary w Kalifornii. W walce pomagają koncerny medialne
- 21:45 Niemieckie instytucje zaczynają wycofywać się z platformy Muska
- 21:55 Madogz autorem kampanii Canephron opartej na modułowym wideo
- 22:00 Antyradio promuje audycję Kędzierskiego i Figurskiego
- 22:07 George Clooney detektywem w reklamie telewizyjnej Nespresso
- 22:10 „Hey, ho, let’s go!” hasłem promującym Rozgrzewające Sery w KFC
- 22:11 Nie dostałeś na papierze komunikatu o zmianie umowy? mPay i Revolut zwrócą pieniądze
- 22:15 NASK w nowym cyklu wideo uczy rozpoznawania deepfake'ów
- 22:20 Bunt w Radiu Poznań po słowach o Jerzym Owsiaku. "Mowa nienawiści"
- 22:20 „Przerwa na reklamę” na Instagramie to nie żart. Format zirytuje wielu użytkowników
- 22:25 Agencja marketingowa „podziękowała” za pracę kobiecie wracającej z macierzyńskiego
- 22:30 W TVN najwięcej spotów reklamowych. Polsatowi ubyło reklamodawców
- 22:33 Publicis łączy dwie globalne agencje. Co w Polsce?
- 22:40 Odpowiedź Mety na problemy Twittera. Nowa platforma rekordowo popularna w Polsce
- 22:43 Nowe studio TVN24 i „Faktów” na wybory prezydenckie. „Budują coś wielkiego”
- 22:45 Czarne chmury nad „Milionerami”. Czy teleturniej trzeci raz zniknie z anteny?
- 22:53 RMF FM świętuje urodziny. Konwoje z prezentami i muzyczne show legend stacji
- 22:54 "Puls Biznesu" wzmacnia zespół. Dołączył nowy menadżer ds. subskrypcji
- 22:58 Serwis streamingowy Canal+ online zmienił nazwę
- 23:23 Nie żyje były dziennikarz PAP i „Rzeczpospolitej”. Do niedawna kierował TVP3 Rzeszów
- 23:25 Elon Musk pozwany. Chodzi o zakup Twittera
- 23:27 Cztery redakcje rozmawiały z Włodymyrem Zełeńskim
- 23:31 Zmarł szef klubów „Gazety Polskiej”
- 23:45 Groźby śmierci dla dziennikarzy Republiki. Policja podjęła czynności
- 23:45 UKE ma blokować treści w internecie. Urząd zabrał głos ws. kontrowersyjnego projektu
- 23:50 Meta żegna się z najsłabszymi. Zuckerberg: postanowiłem podnieść poprzeczkę
- 23:55 Polska Press zmienia portale kolejnych dzienników