Tragiczne pożary w Kalifornii. W walce pomagają koncerny medialne

Pożary trawiące Kalifornię spowodowały utratę domów przez tysiące Amerykanów, co jest szczególnie tragiczne dla osób pozbawionych ubezpieczenia. Pożar sieje spustoszenie w hrabstwie Los Angeles, a tym samym spłonęły również domy o historycznym znaczeniu, w których kręcono wiele popularnych filmów i seriali. Koncerny medialne ogłosiły chęć dofinansowania walki ze skutkami kataklizmu.

Małgorzata Major
Małgorzata Major
Udostępnij artykuł:
Tragiczne pożary w Kalifornii. W walce pomagają koncerny medialne
Fot. East News

Jako pierwsze, chęć niesienia pomocy swoim pracownikom i fundacjom wspierającym ofiary pożarów, ogłosiły firmy: Disney, Paramount i Warner Bros. Discovery.

Disney
The Walt Disney Company, spółka matka ABC News, ogłosiła, że przeznaczy 15 milionów dolarów na natychmiastowe działania w zakresie odbudowy domów zniszczonych przez pożary, które przetaczają się w hrabstwie Los Angeles. Firma podała, że współpracuje z kilkoma instytucjami pomocowymi, w tym z Amerykańskim Czerwonym Krzyżem, Fundacją Straży Pożarnej w Los Angeles i Regionalnym Bankiem Żywności w Los Angeles.

Jak podała firma, Disney oferuje także swoim pracownikom z Los Angeles pomoc za pośrednictwem Funduszu Pomocy Pracownikom: „W miarę jak ta tragedia postępuje, The Walt Disney Company angażuje się we wspieranie naszej społeczności i naszych pracowników. Wszyscy razem pracujemy nad odbudową po tym niewiarygodnym kataklizmie” – oznajmił w oświadczeniu dyrektor generalny Disneya Bob Iger.

„Walt Disney przybył do Los Angeles, mając niewiele więcej niż nieograniczoną wyobraźnię i to właśnie tutaj postanowił stworzyć swój dom, realizować marzenia i tworzyć niezwykłe historie, które znaczą tak wiele dla tak wielu ludzi na całym świecie. Jesteśmy dumni, że możemy pomóc tej prężnej i tętniącej życiem społeczności w momencie, gdy tego potrzebuje” – dodał Iger.

Paramount
Jak podaje serwis Wrap, który otrzymał wewnętrzną notatkę korporacyjną, firma Paramount ogłosiła, że przekaże milion dolarów kilku instytucjom pomocowym.

Z raportu wynika, że Paramount będzie współpracować z Fundacją Straży Pożarnej w Los Angeles, California Fire Foundation, Amerykańskim Czerwonym Krzyżem, Direct Relief, World Central Kitchen i Best Friends Animal Society.

Jak podaje Wrap, Paramount oferuje również pracownikom dotkniętym skutkami pożarów, pomoc w „pokryciu kosztów ewakuacji, usuwania skutków awarii lub nieoczekiwanych zdarzeń” za pośrednictwem firmowego Funduszu Pomocy Pracownikom.

Warner Bros. Discovery
Warner Bros. Discovery przeznaczy 15 milionów dolarów na natychmiastowe reagowanie i wysiłki na rzecz odbudowy infrastruktury zniszczonej przez pożary w Kalifornii.

Ponad tysiącowi pracowników dotkniętych skutkami tragedii nadal pomagamy, płacąc za pokoje hotelowe i tymczasowe zakwaterowanie, wynajem samochodów, posiłki i doradztwo, a także tworzymy na miejscu centrum pomocy doraźnej – informuje WBD.

Nasze studio nazywa Burbank domem od ponad 100 lat i skupiamy się na tym, co należy zrobić, aby pomóc osobom dotkniętym tą katastrofą podnieść się i odbudować życie w nadchodzących tygodniach, miesiącach i latach – czytamy w oświadczeniu koncernu.

O tym, jakie plany zdjęciowe wstrzymały zdjęcia, a także jak pożary wpłynęły na znane lokacje filmowe i serialowe, przeczytacie tutaj.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Amerykanie mają swojego mObywatela. Ruszyło Digital ID od Apple

Amerykanie mają swojego mObywatela. Ruszyło Digital ID od Apple

Burger Drwala wraca. Jest nowa wersja kanapki

Burger Drwala wraca. Jest nowa wersja kanapki

Superauto.pl sponsorem reprezentacji Polski w biathlonie

Superauto.pl sponsorem reprezentacji Polski w biathlonie

Lavazza i Jannik Sinner przedłużają współpracę. "Dla mnie Lavazza to przede wszystkim rodzina"

Lavazza i Jannik Sinner przedłużają współpracę. "Dla mnie Lavazza to przede wszystkim rodzina"

Tworzenie reklam na Facebooku i Instagramie nigdy nie było tak proste – poznaj najnowsze możliwości AI
Materiał reklamowy

Tworzenie reklam na Facebooku i Instagramie nigdy nie było tak proste – poznaj najnowsze możliwości AI

T-Mobile Polska przyciąga nowych klientów. Zysk w górę

T-Mobile Polska przyciąga nowych klientów. Zysk w górę