Archiwum z dnia 2025.04.08
- 00:30 Zmiany w RDC. Likwidatorka została naczelną rozgłośni
- 00:45 Właściciel Meczyki.pl: Nie sprzedałem firmy za 100 mln zł. To mój pierwszy tak szczery wywiad w życiu
- 00:50 Portal mediów Tomasza Sakiewicza w nowej odsłonie
- 00:52 Tłumy ruszyły do kin na film „Minecraft”. Przebił „Kler”
- 00:55 Wirtualna Polska przejmie giganta turystycznego. Zielone światło z Chin
- 00:57 SkyShowtime z usługami od Grupy Polsat Plus. Rusza współpraca
- 01:00 W spocie Mentzena materiały Polsatu. Bez zgody stacji
- 16:48 Raport: co trzecia firma w Polsce inwestuje w AI
- 18:04 Ile lat ma ludzkie serce? AI pomoże w obliczeniach
- 18:08 Magda Gessler jest na "tak" w kampanii Doliny Dobra
- 18:09 Robbie Williams zaczyna współpracę z MediaMarkt
- 18:12 „Szalony poniedziałek” – tyle straciły indeksy giełdowe. Donald Trump nie zawiesi ceł
- 18:21 EssilorLuxottica z nową kampanią marketingową
- 18:36 Polska Press ma zlecenie od NBP za blisko 2 mln zł
- 19:15 Ruszyła kampania usługi Click to Pay
- 19:16 Dyrektor marketingu Poczty Polskiej odchodzi po kilku miesiącach. Rusza ze studiem produkcji contentu
- 19:19 Canal+ pokaże serial o najpopularniejszych polskich streamerach
- 19:21 "Energia i wiele więcej” w kampanii wizerunkowej Enei
- 19:23 Smyk ofiarą cyberataku. Doszło do kradzieży danych
- 19:57 Trzaskowski zdecydowanie na czele. Jaka przewaga Nawrockiego nad Mentzenem?
- 19:58 Zwierciadło liderem sprzedaży w segmencie pism luksusowych w 2024 r.
- 20:06 Temu chce więcej sprzedawców z Europy. Współpraca z koncernem logistycznym
- 20:31 Business Centre Club z nową dyrektor marketingu i komunikacji
- 20:37 Żubr rusza z najwiekszą tegoroczną kampanią
- 20:54 Iwona Zaczek szefową PR i marketingu w Direct Ubezpieczenia
- 21:05 Kolejny dziennikarz odchodzi z „Dziennika Gazety Prawnej”. Wraca do PAP
- 21:49 RMF FM rządzi na Śląsku. Wiceliderem nie jest już Radio ZET
- 22:00 mBank klientem Salestube
- 22:02 USP Zdrowie powołuje fundację Hello Zdrowie
- 22:10 Imagine Nation pracuje dla Grupy Żywiec
- 22:51 Były korespondent TVP na Ukrainie w nowej roli
- 23:20 Dyrektor handlowy Inforu wszedł do zarządu spółki
- 23:25 Wtorek debiutów w TVP1. Rusza show Sekielskiego i program "Korespondenci"
- 23:35 Dlaczego marketer potrzebuje audytora mediowego? To może być punkt zwrotny
- 23:38 IAB Europe przekonuje, że konsumenci chcą spersonalizowanych reklam
- 23:40 Minął tydzień, a "Nie" za paywallem nadal nie ma. Dlaczego?
- 23:45 Rada programowa Polskiego Radia z nowym szefem. Zastąpił Marka Suskiego
- 23:50 KRRiT nie wypełni luk na multipleksach DAB+. „Są sprawy dużo ważniejsze”
- 23:53 Stawki agencji nie nadążają za ich kosztami. Koniec "mitu bajońskich marż"?
- 23:55 Niespotykana aktywność szefa KRRiT. „Trochę zbyt późno”