Zwierciadło liderem sprzedaży w segmencie pism luksusowych w 2024 r.

Miesięcznik „Zwierciadło” z najwyższą na rynku sprzedażą, portal zwierciadlo.pl najbardziej angażującym oraz najszybciej rosnącym serwisem luksusowych magazynów dla kobiet.

Artykuł sponsorowany
Artykuł sponsorowany
Udostępnij artykuł:
Zwierciadło liderem sprzedaży w segmencie pism luksusowych w 2024 r.

W 2024 roku magazyn „Zwierciadło”  z wynikiem  średniej rocznej 83 tys. egzemplarzy, po raz pierwszy w swojej historii uzyskał najlepszy wynik sprzedaży i objął pozycję lidera w segmencie magazynów luksusowych, znacznie wyprzedzając konkurencję.

- Bardzo cieszymy się z tego sukcesu. Ten historyczny moment to efekt całorocznej, konsekwentnej pracy całego zespołu. Pokonanie największego konkurenta w rocznym zestawieniu i utrzymanie porównywalnej sprzedaż przez cały rok to dowód zaufania naszych Czytelniczek i Czytelników - mówi Adam Popielski, prezes wydawnictwa Zwierciadło.

Z danych opublikowanych przez PBC ( „Audyt PBC”)  wynika, że  miesięcznik „Zwierciadło”,  ze sprzedażą 83 tys. egzemplarzy uzyskał 1. miejsce w sprzedaży pism luksusowych w 2024 roku, wyprzedzając takie tytuły jak:  „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer), który osiągnął wynik 79 tys. egzemplarzy, „Wysokie Obcasy Extra” (Agora) z wynikiem 36 tys. egzemplarzy, „Pani” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem 30 tys. egzemplarzy. „Elle” (Burda Media) oraz „Glamour” (Burda Media) zrezygnowały z raportowania sprzedaży od czerwca 2024.

grafika

Lider zaangażowania online

Według badania Mediapanel Gemius S.A., PBI w lutym 2025 roku średni czas zaangażowania przypadający na realnego użytkownika portalu Zwierciadlo.pl wyniósł 5 minut i 9 sekundy. To plasuje serwis na miejscu lidera w kategorii czasu na stronie w segmencie serwisów luksusowych magazynów dla kobiet, zostawiając w tyle vogue.pl z czasem 3 min. 48 sek., wysokieobcasy.pl - 3 min. 26 sek., twojstyl.pl - 3 min. 2 sek., glamour.pl - 2 min.20 sek., elle.pl - 2 min. 7 sek.

grafika

- Wierzymy w długie, jakościowe treści wzbogacone opiniami ekspertów, ciekawymi rozmowami, wywiadami i coraz częściej formatami audiowizualnymi. W portfolio Wydawnictwa jest już kilkanaście autorskich formatów m.in. „Porozmawiajmy o miłości z Ewą Woydyłło”, „Słowo do słowa”, „W czułym Zwierciadle”, „zaTASKowani” oraz wiele innych. Co miesiąc nasze podcasty i treści z nimi związane generują kilka milionów odsłon i emisji – mówi Marta Kowalska Dyrektorka Wydawnicza Wydawnictwa Zwierciadło.

W  lutym 2025 roku portal Zwierciadło.pl osiągnął także 1,5 miliona realnych użytkowników (UU), co dało mu 2. miejsce w swojej grupie. Serwis odnotował wzrost liczby UU o 104.7% , co czyni go najszybciej rosnącą platformą w  segmencie serwisów luksusowych magazynów dla kobiet.

grafika

- Systematyczne wzbogacanie oferty wydawniczej o nowe formaty audiowizualne i zaskakiwanie czytelników i partnerów unikalnymi konceptami kreatywnymi pozwoliły nam zdobyć mocną pozycję na rynku. Dzięki autorskiej kombinacji tych elementów pogłębiamy i rozszerzamy treści prezentowane zarówno na łamach magazynów „Zwierciadło” i „Sens” , jak i w serwisie Zwierciadlo.pl czy naszych żyjących newsowo social mediach. Udało nam się udowodnić, że poszerzanie zasięgów nie zagraża priorytetowi jakości. Rośniemy najszybciej w segmencie, zachowując jednocześnie miejsce lidera w czasie zaangażowania na stronie. Tym pochwalić mogą się nieliczne na świecie media. Najlepsze treści psychologiczne, lifestyle’owa lekkość, mikropublicystyka oprawiona w świetną fotoedycję a przede wszystkim nazwiska ekspertów i redaktorów z najwyższej półki to coś, co wpisujemy na szczycie naszego wydawniczego CV - dodaje Marta Kowalska Dyrektorka Wydawnicza Wydawnictwa Zwierciadło.

Nowoczesna oferta reklamowa i działania edukacyjne

- Nasza oferta reklamowa jest dynamiczna - weryfikujemy i dostosowujemy ją do potrzeb klientów każdego dnia. W kolejnych miesiącach planujemy rozwój atrakcyjnych treści multimedialnych oraz zróżnicowanych produktów dla partnerów biznesowych, wykorzystując wszystkie kanały komunikacji marketingowej w których obecne są marki „Zwierciadło i „SENS” – mówi Anna Szaluś, dyrektorka działu reklamy Wydawnictwa Zwierciadło.

Pod koniec ubiegłego roku Wydawnictwo wznowiło akcję „Wolni od stresu” organizując cykliczne konferencje z ekspertami -zarówno stacjonarne, jak i online. Wśród prelegentów znaleźli się między innymi: dr  Ewa Woydyłło, dr Tadeusz Oleszczuk, Katarzyna Miller, Robert Rutkowski, prof dr hab. Ewa Stachowska, Marek Kamiński, Wojciech Eichelberger. Najbliższe spotkanie zaplanowane jest na 31 maja w Warszawie.  Organizowane są również bardziej kameralne wydarzenia w ramach  Akademii Zwierciadła.  Wydawnictwo publikuje także specjalne wydania poświęcone tematom okołopsychologicznym – „Wolni od stresu”, „Wolni od lęku”, „Wolni od depresji” – dołączane do wybranych numerów „Zwierciadła”, co znacznie rozszerza szero rozumianą ideę edukacji psychologicznej.

- Dzisiejszy odbiorca poszukuje treści, które angażują i rozwijają. Chce znaleźć odpowiedzi na wiele trudnych pytań -  dlatego reagujemy na te potrzeby organizując warsztaty, wykłady czy spotkania z wybitnymi ekspertami w dziedzinie zdrowia psychicznego. Staramy się przy tym  docierać  do nowych grup odbioców wykorzystując komunikację omnichannel. Zwierciadło ma wszelkie zasoby, by w obecnych czasach być także w tym obszarze liderem – bardzo ugruntowaną pozycję, wysokiej jakości treści, dostęp do najlepszych ekspertów oraz zasięgowe media. Kreatywność, zaangażowanie i elastyczność to nasze mocne strony - podkreśla Justyna Ogłozińska, dyrektorka promocji i marketingu miesięcznika „Zwierciadło”.

Rozwój portofolio i nowe wyzwania

Zmiany wdrażane przez Wydawnictwo obejmują dalszy rozwój struktury organizacyjnej, rozbudowę oferty oraz nowatorskie zarządzanie treściami premium. Wydawnictwo skupia wokół siebie miesięczniki „Zwierciadło” i „Sens” – majowy numer tego drugiego będzie już 200. wydaniem. W portfolio znajduje się także wydawnictwo książkowe, które współpracuje z takim autorkami jak: Katarzyna Miller, Ewa Woydyłło, Katarzyna Wolwowicz, Ałbena Grabowska, Magda Knedler i wieloma  innymi wybitnymi  twórcami.

– Rok 2024 był najlepszy w naszej historii pod względem liczby i wartości sprzedanych publikacji książkowych. Staramy się dostarczać treści, które nie tylko uczą i inspirują, ale też pozwalają po prostu miło spędzić czas – niezależnie od tego, czy ktoś wybiera książkę  papierową, e-booka czy audiobooka.

Dziękujemy Czytelniom za zaufanie i sięganie po nasze treści a Autorom za wyjątkowe publikacje, które zdobywają uznanie i liczne nagrody. Wierzymy, że rok 2025 będzie równie pomyślny – nie tylko dla naszych Autorów, ale dla wszystkich działań, które realizujemy z myślą o naszych odbiorcach i partnerach - mówi Robert Małaszek, dyrektor zarządzający Wydawnictwa Zwierciadło.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"