PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Tak kurczą się dzienniki regionalne. Spadki nawet powyżej 20 proc.
Tak kurczą się dzienniki regionalne. Spadki nawet powyżej 20 proc.
„Kobieta i Życie” nie jest już liderem. „Cała Ty” i „Olivia” ze wzrostami (TOP51 miesięczników)
„Kobieta i Życie” nie jest już liderem. „Cała Ty” i „Olivia” ze wzrostami (TOP51 miesięczników)
Sprzedaż „Gazety Polskiej” wystrzeliła w górę. Także „Sieci” i „Do Rzeczy” ze wzrostami
Sprzedaż „Gazety Polskiej” wystrzeliła w górę. Także „Sieci” i „Do Rzeczy” ze wzrostami
Wydawca „Super Expressu” i broker Grupy Radiowej Time z zyskiem mniejszym o ponad połowę
Wydawca „Super Expressu” i broker Grupy Radiowej Time z zyskiem mniejszym o ponad połowę
365 proc. odsetek rocznie za zwłokę w spłacie - prokuratura chce uchylenia nakazów zapłaty
365 proc. odsetek rocznie za zwłokę w spłacie - prokuratura chce uchylenia nakazów zapłaty
Wydawca „Super Expressu” i broker Grupy Radiowej Time: mniej ze sprzedaży prasy, więcej z reklam, ubyło 40 pracowników
Ruch po przejęciu przez Orlen nadal nierentowny, z 407 pracownikami i pozwami na 75 mln zł
Ruch ze spadkiem wpływów o 44 proc. i 57 mln zł straty, ubyło 210 kiosków
Ruch ze spadkiem wpływów o 44 proc. i 57 mln zł straty, ubyło 210 kiosków
AVT-Korporacja podzieliła się na dwie spółki w celu sukcesji rodzinnej. W ub.r. 27 mln zł wpływów i 431 tys. zł zysku
AVT-Korporacja podzieliła się na dwie spółki w celu sukcesji rodzinnej. W ub.r. 27 mln zł wpływów i 431 tys. zł zysku
Duże spadki na rynku prasy. „Nadchodzące miesiące będą trudne dla wydawców”
„Gazeta Wyborcza” ze sprzedaży zarabia już dwa razy więcej niż z reklam, kwartalne wpływy poniżej 40 mln zł (analiza)
„Gazeta Wyborcza” ze sprzedaży zarabia już dwa razy więcej niż z reklam, kwartalne wpływy poniżej 40 mln zł (analiza)
Sąd oddalił wniosek wydawcy „Super Expressu” o upadłość Garmond Press
Sąd oddalił wniosek wydawcy „Super Expressu” o upadłość Garmond Press
W kwietniu sprzedaż prasy i książek zmalała o prawie 30 proc., e-commerce w ciągu miesiąca 28 proc. w górę
Brytyjskie dzienniki tracą na koronawirusie. Sprzedaż „Financial Times” w dół o 38 procent
Fratria ze wzrostem wpływów i zysku. W górę przychody z reklam, w dół ze sprzedaży „Sieci”
Empik nie otworzy z powrotem 40 salonów w galeriach handlowych. „Negatywny wpływ na rynek, ale koniec prasy wieszczono już od wielu lat”
Empik nie otworzy z powrotem 40 salonów w galeriach handlowych. „Negatywny wpływ na rynek, ale koniec prasy wieszczono już od wielu lat”
Prasa lokalna z 30-proc. spadkiem sprzedaży, 50 proc. mniej z reklam. Wydawcy apelują do czytelników
Sprzedaż prasy drukowanej cierpi wskutek epidemii. „Kryzys czyści rynek, to bilet w jedną stronę”
Marquard Media Polska przy spadku wpływów o 24 proc. poprawił wynik netto o 11,2 mln zł
Marquard Media Polska przy spadku wpływów o 24 proc. poprawił wynik netto o 11,2 mln zł
Wydawca „Do Rzeczy”: wpływy zmalały o 5,7 proc., 1,77 mln zł odpisu na Ruch
Wpływy Burda Media Polska spadły o 8,2 proc. Z reklam nieco więcej, ubyło 19 pracowników
Wpływy Burda Media Polska spadły o 8,2 proc. Z reklam nieco więcej, ubyło 19 pracowników
Fratria z 33,6 mln zł wpływów i 2,8 mln zł zysku. Dużo mniej ze sprzedaży prasy, więcej z reklam
Wydawca „Gazety Polskiej” z 18 mln zł wpływów. 33 proc. więcej z reklam, 7,3 proc. mniej ze sprzedaży tygodnika
Adam Michnik: prenumerata cyfrowa to poważne źródło wpływów „Gazety Wyborczej”, dajemy tlen w pisowskim smogu
Co dalej z Ruchem? W piątek wygasa linia kredytowa, wydawcy zawieszają lub ograniczają współpracę
Marquard Media Polska ze spadkiem wpływów o 22 proc. i 10,6 mln zł straty. Wycena Papilota obniżona z 6,6 do 1 mln zł
Marquard Media Polska ze spadkiem wpływów o 22 proc. i 10,6 mln zł straty. Wycena Papilota obniżona z 6,6 do 1 mln zł
Edipresse Polska: 114 mln zł z prasy i reklam, 7,4 mln zł zysku, 20 dziennikarzy mniej na etacie
Edipresse Polska: 114 mln zł z prasy i reklam, 7,4 mln zł zysku, 20 dziennikarzy mniej na etacie
Wydawcy „Nie” i „Faktów i Mitów” ze spadkami wpływów i stratami. „Nie” sprzedaje się w 26 tys. egz., ma tylko 3,5 tys. zł z reklam
Bonnier Business Polska z 60 mln zł wpływów i 3,9 mln zysku. Więcej z reklam internetowych niż ze sprzedaży „Pulsu Biznesu”
Bonnier Business Polska z 60 mln zł wpływów i 3,9 mln zysku. Więcej z reklam internetowych niż ze sprzedaży „Pulsu Biznesu”
Wydawnictwo Bauer z 495 mln zł wpływów i 119,8 mln zł zysku, wzrosty po przejęciu Phoenix Press
Wydawnictwo Bauer z 495 mln zł wpływów i 119,8 mln zł zysku, wzrosty po przejęciu Phoenix Press
Burda Publishing Polska ze spadkiem wpływów i 2,6 mln zł zysku. Stawia na internet i konsolidację
Burda Publishing Polska ze spadkiem wpływów i 2,6 mln zł zysku. Stawia na internet i konsolidację
Papierowe wydania dzienników będą tracić czytelników. „To proces nieodwracalny”
Papierowe wydania dzienników będą tracić czytelników. „To proces nieodwracalny”