RMF FM rządzi na Śląsku. Wiceliderem nie jest już Radio ZET

W aglomeracji śląskiej RMF FM ma prawie jedną trzecią udziału w słuchalności radia, natomiast żadna z pozostałych rozgłośni nie zbliża się do pułapu 10 proc. Na drugą pozycję awansowało Antyradio, wysuwając się nad Radio ZET.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
RMF FM rządzi na Śląsku. Wiceliderem nie jest już Radio ZET
Studio RMF FM, fot. materiały prasowe

Od września 2024 do lutego 2025 roku RMF FM osiągnęło w aglomeracji śląskiej 32,9 proc. udziału w rynku słuchalności. Rok do roku wynik stacji zmalał o 2,1 pkt proc., czyli 6 proc.

Udział RMF FM jest ponad cztery razy wyższy niż kolejnych rozgłośni z rankingu. Na drugą pozycję wskoczyło Antyradio, po wzroście o 0,7 pkt proc. (10 proc.) do 7,7 proc. Wyprzedziło Radio ZET, którego wynik zmniejszył się o 0,7 pkt proc. (8,7 proc.) do 7,3 proc.

Udział Radia ROK FM (Agora) zmalał o 1,8 pkt proc. (34 proc.) do 3,5 proc., Radia eM – o 0,5 pkt proc. (25 proc.) do 1,5 proc., zaś Radia Maryja – o 0,3 pkt proc. (25 proc.) do 0,95 proc. Natomiast wynik Polskiego Radia 24 poleciał w dół z 0,4 do 0,1 proc.

Za to Radio Eska Śląsk osiągnęło wzrost o 0,9 pkt proc. (30 proc.) do 3,9 proc., Radio Silesia – o 0,8 pkt proc. (29,6 proc.) do 3,5 proc., Jedynki – o 0,6 proc. (33,3 proc.) do 2,4 proc., a RMF Classic i VOX FM – o 0,5 pkt proc. (50 proc.) do 1,5 proc. Z kolei udział Radia Fest poszybował o 123,1 proc. – z 1,3 do 2,9 proc.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?