Archiwum z dnia 2025.05.05
- 12:56 Poczta Polska zmniejszyła stratę
- 16:25 Eurowizja 2025. Pulsujące serca motywem przewodnim konkursu
- 17:19 Wizz Air z największą kampanią reklamową od pandemii
- 17:51 Była ekspertka UKE dyrektorką w Billennium
- 18:43 Sony zmienia agencję mediową w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie
- 18:54 W USA uchwalono podatek od usług reklamowych. Ile wyniesie?
- 19:05 Dwie znane aktorki obok Adama Woronowicza w reklamie piwa Łomża
- 19:18 Była managerka RASP wróciła do TVN
- 19:30 „Lista piosenek Radia 357” w nowej odsłonie
- 19:46 Podano skład jury trzech kategorii tegorocznej edycji KTR
- 20:14 Nowy miesiąc, nowe cła. Trump zapowiada 100-procentowe cła na filmy produkowane poza USA
- 20:31 BBC planuje nowe stacje radia cyfrowego. A w Szwajcarii są obawy
- 21:04 WP.pl najbardziej kobiecym portalem. Najmocniej przyciągają Kobieta.pl i Polki.pl
- 21:06 Mediahub rozwija kompetencje data science. Jest nowa osoba
- 22:27 Enel-Med klientem agencji OMD
- 22:40 Canon Polska na pokładzie agencji Focus Nation
- 22:55 Trzeci największy bank w Polsce zmienia właściciela. Transakcja za 30 mld zł
- 23:25 Boty w sieci bardziej przekonujące niż ludzie? Eksperyment z etycznymi wątpliwościami w tle
- 23:29 Ścigana w Rosji dziennikarka zbiegła do Francji. Pomogli Reporterzy bez Granic
- 23:30 TVP odwoła się od kary nałożonej przez Macieja Świrskiego
- 23:35 Grupa PTWP urosła na eventach. Zmalał zysk, ale dywidenda będzie rekordowa
- 23:40 Ważna funkcja TVP VOD później niż planowano
- 23:43 Meta rusza z własną aplikacją AI
- 23:45 Węgierski nadawca może wziąć udział w konkursie KRRiT
- 23:50 TVP ujawniła swoje finanse. Jak zarabia, ile wydała na misję?
- 23:51 „Newsweek” znów droższy. Goni cenowo „Tygodnik Powszechny”
- 23:52 „Media nie potrzebują łaski, potrzebują uczciwości”. W Krakowie ruszył kongres WAN-IFRA
- 23:52 Republika jak Kanał Zero. Wywiady z kandydatami na prezydenta
- 23:53 Nowa agencja na rynku. Założył ją były dyrektor kreatywny Brain