Archiwum z dnia 2025.06.16
- 17:24 Gwiazdy jako śmieci w kampanii „Weź mnie posegreguj”
- 17:37 Ta kampania społeczna ma uporządkować wiedzę Polaków o segregacji bioodpadów
- 17:54 Eliza Olewińska przeszła z Euvic Media do Mediahub
- 18:09 Dorota Szelągowska, Anna Starmach i Klaudia Halejcio wśród gwiazd reklam Tatuum
- 19:01 Rossmann promuje się hasłem „Mam więcej”. Bez celebrytów i influencerów
- 21:27 TVP sprzedaje reklamy na lipiec. Najdroższe spoty przy meczach polskich piłkarek
- 22:05 Dziennikarze „Washington Post” na celowniku hakerów. W tle Chiny
- 22:12 More Bananas pracuje dla platformy z Norwegii
- 22:13 "Nadajemy do myślenia". Rusza kampania wizerunkowa Radia Kraków
- 22:29 Agata Palmowska w agencji Garden of Words
- 22:32 DHL nową kampanią promuje automaty paczkowe
- 22:34 Żabka otworzyła aż 160 sezonowych sklepów. Najwięcej nad morzem
- 22:38 Leki dostępne przez chatboty i aplikacje? Ministerstwo Zdrowia zainicjowało konsultacje
- 23:10 Wirtualna Polska wchodzi na rynek reklamy Retail Media. Debiutuje WPartner for Retailers
- 23:12 Więcej zysku z bohaterów Disneya. Story House Egmont obciął koszty
- 23:20 Firma Trumpa zapowiada swoją sieć mobilną. Będą złote smartfony
- 23:35 Program Marka Sierockiego w wakacyjnej odsłonie
- 23:38 Eleven Sports zarobił mniej. Będzie kolejna dywidenda dla Polsatu?
- 23:40 Wielu chętnych na nadawanie. KRRiT opublikowała listę
- 23:40 Izrael zbombardował telewizję w Iranie
- 23:42 Facebook i YouTube najpopularniejszymi social mediami. A co z TikTokiem?
- 23:45 Koniec Viaplay w Polsce. Wiemy, co z klientami Vectry i Play
- 23:45 McCann Poland i DDB Warszawa z nominacjami na Cannes Lions
- 23:50 Kanał Zero ma nowy pomysł na treści polityczne. „To po co są dziennikarze?”
- 23:53 Republika znów przesuwa start nowego studia. „Chcemy najlepszej jakości w Europie”