More Bananas pracuje dla platformy z Norwegii

Do grona klientów agencji marketingowej More Bananas dołączyła marka MyBoat specjalizującą się w dziedzinie rekreacji morskiej na rynku skandynawskim. Krakowska agencja wesprze wspomniany podmiot w działaniach obejmujących social media.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
More Bananas pracuje dla platformy z Norwegii
mat.prasowe

Do głównych zadań More Bananas określonych przez klienta jest zbudowanie silnej obecności marki MyBoat w mediach społecznościowych oraz wsparcie ekspansji na rynki międzynarodowe. 

MyBoat to platforma z Norwegii, specjalizująca się w sprzedaży m.in. łodzi, jachtów i sprzętu wodnego: od kompaktowych modeli po luksusowe jednostki. Działa na rynku skandynawskim.

"Współpraca z MyBoat to dla nas ekscytujące wyzwanie i ogromna szansa. Wykorzystując nasze doświadczenie w marketingu, chcemy pomóc tej wyjątkowej marce zaistnieć w krajach skandynawskich – i wypłynąć razem jeszcze dalej" - komentuje Anna Ledwoń-Blacha, creative owner More Bananas.

Kompleksowe wsparcie w social mediach obejmuje: wypracowanie harmonogramu publikacji na platformach Facebook i Instagram, tworzenie dedykowanych kreacji graficznych dostosowanych do specyfiki obu platform czy wsparcie w prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych MetaAds.

"W More Bananas wierzymy, że każda branża ma swoją unikalną opowieść. W przypadku MyBoat chcemy pokazać, jak pasja do żeglarstwa i rekreacji morskiej łączy ludzi na całym świecie. Naszym celem jest tworzenie angażujących treści, które przyciągną uwagę międzynarodowych klientów i zbudują lokalną i międzynarodową społeczność wokół marki" - dodaje Joanna Bitowt, strategy & project lead More Bananas.

More Bananas to agencja marketingowa z Krakowa oferująca swoim klientom m.in. tworzenie strategii komunikacyjnej, performance marketingu, obsługę social media, działań PR, usług graficznych oraz foto i wideo. W portfolio agencji znajdują się klienci z takich branż jak FMCG, HORECA oraz moda i uroda. Creative ownerką More Bananas jest Anna Ledwoń-Blacha.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa