Archiwum z dnia 2025.07.31
- 00:00 Spotify zyskuje subskrybentów. Mniej z reklam
- 00:00 ChatGPT z trybem dla uczniów. Ma uczyć krytycznego myślenia
- 00:05 TVN bez prezenterki pogody. W stacji pracowała kilkanaście lat
- 00:12 Poczta Polska dostarcza zakupy z Temu. Wicepremier grzmi o zalewie nielegalnych produktów
- 00:35 To nie koniec zwolnień w Goal.pl. Naczelny też poza redakcją
- 00:45 Prawicowi dziennikarze z apelem do Andrzeja Dudy. Proszą o ułaskawienie kolegi
- 00:50 Znamy ostatnie nazwisko nowej edycji „Tańca z gwiazdami”. To influencer
- 00:53 Video Brothers rośnie i selekcjonuje kanały. Konkurentom zarzuca dumping
- 00:55 Świrski nie zgadza się z dymisją. „Nie zostałem ‘zawieszony’ jako członek KRRiT”
- 01:45 Kolejne zmiany w „Pytaniu na Śniadanie”. Znika jedna z prowadzących
- 01:50 Rafał Madajczak przestaje być redaktorem naczelnym Gazeta.pl
- 17:42 Tysiące bezprawnych ofert na Airbnb. Urząd interweniuje
- 18:25 Będzie nowy CEO koncernu Procter&Gamble
- 19:14 Rodzice sprawdzą, co nastolatki robią na TikToku. Platforma z nowymi opcjami
- 19:35 Publicis Groupe z globalnym budżetem mediowym PayPala
- 19:51 Co nas czeka za zakrętem w influencer marketingu?
- 20:04 WhatsApp wprowadza przypomnienia. Mają pomóc w komunikacji z klientami
- 20:31 Kanadyjczycy mówią „nie” Muskowi. SpaceX stracił kontrakt
- 20:44 PZPN żąda sprostowania. "Nieprawdą jest, że wódka odgrywa istotną rolę"
- 20:45 Tyle wydaliśmy w internecie. Wzrost dużo wyższy niż w sklepach stacjonarnych
- 21:04 Trwają nagrania do „Koła fortuny”. Wiadomo, kiedy start nowego sezonu
- 21:17 Zondacrypto sponsorem Wieczystej Kraków
- 21:26 YouTube chce chronić młodych użytkowników. Wprowadza system weryfikacji wieku
- 22:00 Mateusz Chariasz w zespole enyo.co
- 22:10 Bartosz Szaruga: z Cola Coli do Kantar Polska
- 22:15 Nowe twarze w newsroomie TOK FM
- 22:17 "Nostalgiczna podróż" reklamuje Kaufland
- 22:23 Magdalena Brylowska z awansem w Chapter1
- 22:40 Zmiany i nowe kanały w usłudze streamingowej Vectry
- 22:59 Ministerstwo Klimatu i Środowiska chce docierać z wiedzą o przyrodzie do młodych
- 23:00 „Trójkąt polityczny” z wakacyjną przerwą. Ilu widzów miał nowy program TVP Info?
- 23:00 Jacek Swoboda dyrektorem w TVS
- 23:05 Kolejne zwolnienia u właściciela TVN
- 23:10 Grupa RMF podnosi ceny reklam. Ile za spot w RMF FM?
- 23:10 GPD i Albedo Marketing zajmą się obsługą reklamową Enei
- 23:19 Jarosław Koliński wraca do Canal+ Sport
- 23:20 Zmiany na etykietach alkoholi. Browary Polskie: w projekcie sporo nieścisłości
- 23:32 Nadawca History bez dyrektora ds. treści i marek. Są też awanse
- 23:40 Nowy właściciel kanału Dolce Vita TV. Stacja poszerza zasięg
- 23:42 Biedronka ścięła wydatki reklamowe. W górę Media Expert i Kaufland
- 23:45 Awans jeszcze przed startem. „Randka w ciemno” na głównej antenie Polsatu
- 23:45 Polak zdobył medal mistrzostw świata. Ale żadna polska telewizja tych zawodów nie pokazuje
- 23:45 „Wprost” mniej premium. Zwalnia znanych dziennikarzy
- 23:47 Chińczycy chcą przejąć właściciela Media Markt
- 23:50 Meta wyciska jeszcze więcej zysku. Wciąż przyciąga nowych użytkowników
- 23:53 Goal.pl zamyka kanał. Problemy bukmachera czy za dużo piłki na YouTubie?