Grupa RMF podnosi ceny reklam. Ile za spot w RMF FM?

Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe na jesień, które będą obowiązywać od 1 września do 2 listopada br. Reklamy w stacjach grupy zdrożeją o 5,7-5,8 proc. w większości produktów.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Grupa RMF podnosi ceny reklam. Ile za spot w RMF FM?
Główne studio rozrywkowe RMF FM

– W ślad za koniunkturą na rynku reklamy radiowej obserwujemy bardzo wysoki popyt na nasze produkty i oczekujemy utrzymania pozytywnych trendów w kolejnych miesiącach. Stąd też nasza decyzja o jesiennej korekcie cenników tym bardziej, że w ciągu ostatnich 12 miesięcy zdecydowaliśmy się jedynie na symboliczną zmianę cen poniżej wskaźników inflacji. Radio jest niezmiennie silnym, efektywnym i elastycznym kanałem komunikacji, wyróżniającym się szybkością dotarcia, wysoką skutecznością sprzedażową i konkurencyjnością względem telewizji oraz internetu – mówi Dariusz Woźniak, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF

Średnia cena spotu 30-sekundowego w RMF FM wyniesie w tym okresie 22 437 zł, w RMF MAXX będzie to 5 031 zł, a w RMF Classic tylko 2 108 zł. W okresie obowiązywania cennika nie przewidziano dopłaty High Season.

Grupa RMF kusi rabatami

Grupa RMF proponuje klientom m.in. korzystną politykę rabatową oraz efektywny koszt dotarcia. W szeroko zasięgowych pakietach uwzględnione są dodatkowe, atrakcyjne upusty względem sumy cen jednostkowych stacji wykorzystanych w kampanii.

– Ofertę Grupy RMF w sposób komplementarny rozwijają nowoczesne rozwiązania cyfrowe. W ramach RMF Digital dostarczamy szerokie spektrum formatów – od display, audio, podcastów i videocastów po rozwiązania niestandardowe oraz usługi brokerskie, umożliwiające realizację kampanii w modelu programmatic także w przestrzeniach innych wydawców – dodaje Dariusz Woźniak.

Ostatnia zmiana cen reklam emitowanych w stacjach Grupy RMF miała miejsce od stycznia br. Wówczas podniesiono je średnio o 3 proc. 

Radio RMF FM jest liderem słuchalności rynku radiowego w Polsce – w okresie od kwietnia do czerwca br. miało 29,4 proc. udziału w rynku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style