Archiwum z dnia 2025.08.11
- 00:55 Magda Gessler tłumaczy się ze środków z KPO. „Nie dostałam na Fukiera ani złotówki”
- 18:51 L’Oréal ma nową ambasadorkę. To gwiazda serwisu z treściami dla dorosłych
- 19:14 Iga Świątek i łódzki festiwal królowały na Instagramie
- 19:17 RocketJobs reaguje na aferę KPO. “Odrzutowy” RTM
- 20:25 Dziennikarze Al-Dżaziry zginęli w Strefie Gazy. Izrael tłumaczy atak
- 21:26 Canal+ już z 5 kanałami telewizyjnymi za darmo
- 21:33 Lidia Piekarska odpowiada za działania sponsoringowe Kuchni Vikinga
- 22:00 Zabawna wpadka w TVN24. "Początek tygodnia i wszystko jasne"
- 22:07 „Muzyka na dobry wieczór” jesienią znów w Dwójce
- 22:09 Emilia Stasiak-Witkowska została head of creative w Lettly
- 22:29 KRRiT przedłużyła szereg koncesji i rozstrzygnęła konkurs
- 22:32 Nowy projekt Bauer Media Outdoor Poland. Kampanie na ekranach w 212 autobusach
- 22:33 Michael Page nowym klientem agencji K+PR
- 23:04 Uwiecznił dekady śląskiej rzeczywistości. Nie żyje wybitny fotoreporter
- 23:10 Była rzeczniczką kampanii Nawrockiego. Ma trafić do prawicowej stacji
- 23:30 Ruch spada przez omówienia AI w Google? Wydawcy mają na to sposób
- 23:33 Nadawca Radia ZET zarobił rekordowo. Kolejne miliony dla Agory
- 23:35 Operator z grupy Cyfrowy Polsat mniej zyskowny
- 23:38 Które portale mają najpopularniejsze strony główne? Onet przyciąga na prawie godzinę
- 23:40 KRRiT nie zmienia zdania. 427 mln zł dla mediów publicznych dalej w depozytach
- 23:45 Zmiany w „Kwiatkach polskich”. Bez odcinków w niedziele
- 23:47 Giganci wiadomości zwiększają przychody mimo zawirowań z AI w Google
- 23:50 Przeniesienie MUX-8 na MUX-5 niemożliwe? Są wyniki konsultacji KRRiT
- 23:52 Sieć Dino stała się fenomenem. Ale dlaczego unika reklam?