Które portale mają najpopularniejsze strony główne? Onet przyciąga na prawie godzinę

Zdecydowanym liderem wśród czołowych portali horyzontalnych pod względem odwiedzalności stron głównych jest Onet. Kolejne pozycje zajmują zaś WP.pl, Interia i Gazeta.pl.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Które portale mają najpopularniejsze strony główne? Onet przyciąga na prawie godzinę
Fot. mockupbro.com

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w lipcu 2025 roku stronę główną Onetu (Ringier Axel Springer Polska) odwiedziło 6,13 mln internautów, co przełożyło się na 20,63 proc. zasięgu. Każdy spędził tam średnio 57 minut i 46 sekund.

Onet jest zdecydowanym liderem we wszystkich tych statystykach. Na WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) strona główna przyciągnęła 5,46 mln użytkowników (co dało 18,03 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 44 minuty i 6 sekund, zaś na Interii (Grupa Polsat-Interia) – 4,64 mln (15,62 proc. zasięgu), średnio na 34 minuty i 59 sekund.

Wirtualna Polska z końcem 2024 roku zrezygnowała w Mediapanelu z audytu, w konsekwencji czego jej witryny i aplikacje od stycznia br. notują w badaniu znacząco niższe wyniki niż poprzednio. Wirtualna Polska kwestionuje wyniki Mediapanelu, wskazując na znaczące rozbieżności między danymi audytowanymi i nieaudytowanymi. Według WP, Gemius instrumentalnie wykorzystuje jeden z elementów metodologii badania, zwany „balance amendmend”, w stosunku do podmiotów, które przestały płacić za badanie.

Z kolei na Gazeta.pl (Agora) strona główna przyciągnęła 2,92 mln internautów (9,83 proc. zasięgu), każdego średnio na 16 minut i 13 sekund. Analogiczna witryna o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) zanotowała 1,84 mln użytkowników, 4 minuty i 2 sekundy spędzonych przeciętnie przez każdego oraz 6,2 proc. zasięgu.

Spośród pozostałych stron głównych w rankingu na kilkanaście minut przyciągała użytkowników jeszcze ta portalu Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska). Odwiedziło ją 948,7 tys. internautów (3,19 proc. zasięgu), spędzając średnio po 11 minut i 50 sekund.

Niżej są analogiczne witryny innych marek prasowych. Na portalu „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) strona główna zanotowała 534,1 tys. użytkowników, 1,8 proc. zasięgu oraz 5 minut i 37 sekund przeciętnego czasu korzystania, a na Wprost.pl – 186,8 tys. odwiedzających, 0,63 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 9 sekund średniego czasu.

Natomiast strona główna na portalu Radia ZET przyciągnęła 668,6 tys. internautów (2,25 proc.), każdego przeciętnie na minutę i 30 sekund, zaś na naTemat.pl – 354,8 tys. użytkowników (1,19 proc. zasięgu), średnio na 2 minuty i 28 sekund.

Od lipca w realizacji Mediapanelu wprowadzono nową metodę JAR Flex, która uniezależnia pomiar od sytuacji rynkowej, związanej z brakiem obsługi third-party cookies w części przeglądarek internetowych. Dlatego, zgodnie z rekomendacją PBI i Gemiusa, nie porównujemy wyników z lipca z tymi z wcześniejszych miesięcy.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ruszyła kolejna edycja programu "Inżynierowie Przyszłości". "Dmuchamy wiatr w wasze żagle"

Ruszyła kolejna edycja programu "Inżynierowie Przyszłości". "Dmuchamy wiatr w wasze żagle"

Duża awaria internetu. Nie działały m.in. Canal+, Goniec oraz X

Duża awaria internetu. Nie działały m.in. Canal+, Goniec oraz X

Wirtualnemedia.pl i Pracuj.pl łączą siły. Jeszcze łatwiejsze szukanie pracy w branży mediów, marketingu i PR

Wirtualnemedia.pl i Pracuj.pl łączą siły. Jeszcze łatwiejsze szukanie pracy w branży mediów, marketingu i PR

Palikot znów skazany za promowanie alkoholu. Ogromna grzywna

Palikot znów skazany za promowanie alkoholu. Ogromna grzywna

Agnieszka Ferenc-Stępkowska o tym, jak WP for Publishers pomaga wydawcom zarabiać więcej
Materiał reklamowy

Agnieszka Ferenc-Stępkowska o tym, jak WP for Publishers pomaga wydawcom zarabiać więcej

Prowly.com daje więcej za resztę akcji Brand24. Kolejna oferta

Prowly.com daje więcej za resztę akcji Brand24. Kolejna oferta