Iga Świątek i łódzki festiwal królowały na Instagramie

Najszybciej rosnącym profilem na Instagramie w lipcu był profil Igi Świątek, zaś najbardziej angazującym postem na tej platformie był wpis marki Lubella o makaronie w kształcie tenisowych paletek – wynika z najnowszej analizy firmy Sotrender.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Iga Świątek i łódzki festiwal królowały na Instagramie

Niekwestionowaną królową lipca na Instagramie była Iga Świątek. Po wygranej w Wimbledonie zainteresowanie tenisistką było ogromne na tej platformie – zaczęło ją obserwować 368 tys. nowych fanów. Jej profil był też najszybciej rosnącym profilem.

Tenisowy real-time marketing

W tym kontekście na uwagę zasługuje zdecydowanie marka Lubella (Maspex), która postanowiła upamiętnić historyczne zwycięstwo polskiej tenisistki tworząc na jej cześć makaron w kształcie paletek tenisowych.

Clou real-time marketingowej akcji było zachęcenie obserwujących do zaproponowania nazwy dla nowej wersji makaronu.
 

grafika

Instagramowy post na profilu marki zgromadził ponad 9 tys. polubień i ponad 4 tys. komentarzy i został najbardziej angażującym postem lipca w całej kategorii Jedzenie. Ponadto profil marki awansował o 249 pozycji w rankingu zaangażowania, plasując się na wysokim 6. miejscu.
 

grafika

Łódzki festiwal z rekordowym zainteresowaniem

W lipcu odbyła się kolejna edycja Łódź Summer Festival – festiwalu organizowanego przez miasto Łódź, który w tym roku cieszył się rekordową frekwencją.

Zainteresowanie wydarzeniem widoczne było również na Instagramie – i to nie tylko na jego oficjalnym profilu.
 

grafika

W kategorii Wydarzenia profil tej imprezy awansował o 14. pozycji, z liczbą 419 865 aktywności. Również treści na innych łódzkich profilach, i profilach partnerów wydarzenia, cieszyły się niemałym zaangażowaniem i wysokimi miejscami w naszych rankingach.

W kategorii Finanse post mBanku z zaproszeniem na festiwal był najlepszym postem miesiąca, w kategorii Podróże brylowały treści z profilu @kochamlodz, a na profilu łódzkiej Manufaktury przez niemal cały miesiąc z sukcesem nawiązywano do festiwalu i wydarzeń mu towarzyszących.
 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję