Archiwum z dnia 2025.08.18
- 00:10 Kolejne zmiany w telewizji wPolsce24. Karnowski uspokaja
- 09:52 Fratria połączy się z agencją reklamującą SKOK-i
- 17:37 PKO Bank Polski szuka agencji eventowej
- 18:32 Fake out of home w nowej kampanii Coccolino
- 20:37 Awanse w zespole obsługi klientów Publicis Warsaw
- 20:47 Coraz większa cenzura w kluczowym państwie świata. "Nawet Halloween"
- 22:00 Łódzki oddział Polska Press Grupy ma kierowniczkę zespołu sprzedaży
- 22:20 Patrycja Krajewska na nowym stanowisku w dziale client service agencji oS3
- 22:21 Oranżada Hellena partnerem Top of the Top Sopot Festival 2025!
- 22:23 x-kom z nowym influencer marketing managerem. Przeszedł z STS
- 22:25 ASAP&ASAP powiększa skład i kompetencje w obszarze wideo/animacje/AI
- 22:26 Mastercard przenosi globalną obsługę mediową z Caratu do WPP Media
- 22:41 Atmosfera w miejscu pracy motywem przewodnim nowej kampanii Pracuj.pl
- 22:45 Serwis Iberionu wrócił do życia, odwiedzalność eksplodowała. Firma ma jednak inny plan
- 22:45 adidas Superstar z nową ambasadorką w Polsce
- 22:55 Nowa dziennikarka w Business Insider Polska. Transfer z Polityki Insight
- 23:00 TVN licytuje czas reklamowy przy topowych formatach
- 23:12 "Time" przedstawia pierwszą w historii listę Dziewczynek Roku
- 23:28 Agora zarabia więcej z państwowych reklam. „Wracamy do stanu normalności”
- 23:32 Jak budować lojalność klientów? Przedstawiamy dodatek "Programy lojalnościowe"
- 23:35 Kolejny polski kanał informacyjny do oglądania na YouTube
- 23:38 Remont w siedzibie Agory. Przeniesie się tam Eurozet
- 23:40 20 lat „Dzień dobry TVN” w ramówkowym spocie stacji. Mamy wideo
- 23:43 Syndyk Getin Banku pozywa „Wyborczą” i Czuchnowskiego. Już wywalczył zabezpieczenie
- 23:45 Gigant monitoringu mediów komentuje plany PAP. "To może być dla nich duże wyzwanie"
- 23:47 Kolejny nadawca chce być alternatywą dla MTV. Nowe kanały bez reklam
- 23:53 "Królewska" akcja marketingowa wspiera powrót Premier League do Canal+