Mastercard przenosi globalną obsługę mediową z Caratu do WPP Media

Firma Mastercard w wyniku formalnego przeglądu zdecydowała się powierzyć globalną obsługę mediową holdingowi WPP Media. Do międzynarodowej współpracy wybrała również należącą do WPP agencję Ogilvy.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Mastercard przenosi globalną obsługę mediową z Caratu do WPP Media
fot. Pixabay.com

WPP Media zajmie się strategią, planowaniem i zakupem mediów na ponad 70 rynkach na świecie. Budżet mediowy Mastercarda w ub.r. wyniósł (wg COMvergence) 180 mln dolarów.

Wybór WPP Media oznacza zakończenie dotychczasowej współpracy z należącą do Dentsu agencją mediową Carat. 

Mastercard ogłosił również, że agencja kreatywna Ogilvy (należy do WPP) będzie pełnić rolę globalnego partnera w zakresie obsługi komunikacji online na kluczowych rynkach. 

Wiodącą agencją kreatywną pozostaje globalnie McCann (Interpublic). 
 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?