Arkadiusz Szulczyński założył agencję Empathy Rocks

Arkadiusz Szulczyński, były szef działu kreacji i dyrektor współzarządzający agencją K2 założył agencję design thinking Empathy Rocks - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Arkadiusz Szulczyński założył agencję Empathy Rocks
Arkadiusz Szulczyński

Arkadiusz Szulczyński z agencji K2 odszedł jesienią ub.r. - pracował w niej ponad 14 lat. Przez ostatnie dwa lata był szefem działu kreacji i dyrektorem współzarządzającym. Wcześniej zajmował stanowiska: creative directora, innovation directora i account directora.

Empathy Rocks, czyli agencję design thinking założył z przyjaciółmi. Pełni w niej funkcję CEO i tzw. facylitatora. Jak pisze o sobie „w codziennej pracy zajmuje się kooperatywnym opracowywaniem idei produktów i usług skupionych na ludziach i ich potrzebach. Wierzy, że dawanie ludziom wartości jest dziś wyjątkowo potrzebne . I dobre dla biznesu”.

Arkadiusz Szulczyński od sześciu lat prowadzi też warsztaty i szkolenia dla klientów, m.in. dla Mastercard, BBC, Polpharma, Grupa Żywiec, Discovery Channel.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa